ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نظارت بر گیم نت ها در دستور کار نیروی انتظامی

| سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۸۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ | ۱ نظر

رییس پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی ناجا گفت که "نیروی انتظامی نظارت به نحوه عملکرد گیم نت ها در دستور کار قرار داده است".

سرتیپ دوم پاسدار "محمد علی نجفی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت: این نظارت ها در پی فرارسیدن ایام تابستان و اوقات فراغت جوانان تشدید شده است.

وی مراکز عرضه خدمات اینترنتی و گیم نت ها را از مصادیق اماکن عمومی اعلام کرد و گفت: پلیس برای نظارت بر عملکرد این اماکن می تواند برنامه های خود را اعمال کند.

رییس پلیس اماکن عمومی ناجا گفت: دستور نظارت بر مراکز عرضه خدمات اینترنتی و گیم نت 15روز گذشته ابلاغ شده است و دستور العمل های اجرایی و چگونگی بازدید، هماهنگی با اتحادیه ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

"نجفی" ساماندهی گیم نت ها از لحاظ صنفی را وظیفه اتحادیه ها و از لحاظ محتوایی و نرم افزاری را وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: با توجه به درپیش بودن اوقات فراغت و تابستان و گرایش جوانان به این اماکن، سالم سازی محیط و نظارت بر عملکرد مراکز ارائه خدمات اینترنتی به عهده اماکن عمومی ناجا است.

وی همچنین نظارت بر نحوه عملکرد مراکز توزیع کننده محصولات فرهنگی - ویدئو کلوپ ها - را مختص فصل خاصی ندانست و گفت: به دلیل اهمیت نظارت بر عملکرد این مراکز، نظارت بر فعالیت ویدئوکلوپ ها در همه فصول سال صورت می گیرد.

"نجفی" به خانواده ها توصیه کرد نسبت به نوع رفتار فرزندان خود حساس باشند و در صورت تغییر در رفتار فرزندان خود به سادگی از کنار آن عبور نکنند.

  • ۸۷/۰۳/۲۱

نظرات  (۱)

vaghean police enghad mashghalash kame ke roo injoor asnaaf nezarat kone? midoonin age game net ha naboodan javoon haye iran che sargarmi haye mokharebi dashtan? age midoonestin hame chio kharab tar az ini ke hast nemikardin

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">