ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نظام ارزیابی سایت دانشگاهها آماده شد

| سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۸۹، ۰۴:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

مجری طرح نظام ارزیابی وب سایت دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور اعلام کرد: نسخه جدید نظام ارزیابی وب سایت دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور آماده و قابل استفاده است.

'محمد رضا قانع' در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: بر اساس سیاست مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، نظام ارزیابی در سال دو بار (هر شش ماه یک بار) اطلاعات مربوط به وب سایت دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور را روزآمد می کند.

قانع گفت: بدین ترتیب در حال حاضر (مهرماه) نسخه جدید آن آماده و قابل استفاده است.

وی خاطر نشان کرد: متولیان وب سایت های آموزش عالی و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://websanji.ricest.ac.ir رتبه وب سایت دانشگاه و مؤسسه خود را مشاهده و از وضعیت آن در رابطه با شاخص های مورد استفاده آگاهی یابند.

قانع گفت: بدیهی است این نظام فرصت سنجش و ارزیابی وب سایت ها را در مقایسه با همتایان آنها فراهم می آورد.

وی تاکید کرد: در مقایسه با نسخه اول، وضعیت بعضی از وب سایت های آموزش عالی بهبود یافته که نشان دهنده توجه بیشتر از طرف مسئولین به حضور فعال و کیفی سازمان خود در محیط وب است.

قانع خاطر نشان کرد: البته باید به این موضوع اشاره داشت که نتایج این رتبه بندی حاکی از این است که مسئولین دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی باید توجه خاصی به وب سایت خود داشته باشند و این نظام ارزیابی به عنوان ابزاری مفید در بهبود و توسعه وب سایت ها، آنها را یاری می کند.

مجری طرح نظام ارزیابی وب سایت دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور در پایان اعلام کرد: مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری از پیشنهادات متخصصان در رابطه با این نظام رتبه بندی استقبال می کند.

  • ۸۹/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">