ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نقشه‌ راه«توسعه‌ زنان در IT» در اجلاس تونس

| پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۸۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ | ۰ نظر

مدیر موسسه‌ی مطالعات وتحقیقات زنان، گفت: امیدواریم بتوانیم نقشه‌ی راه توسعه‌ی زنان در IT که به تازگی توسط این مرکز تدوین شده است را در اجلاس WSIS تونس ارایه دهیم.
«منیرآمدی قمی» ‌در گفت‌وگو با(ایسنا)، در ارزیابی فعالیت‌های ایران برای حضور در دومین مرحله‌ی اجلاس جهانی سران درباره‌ی جامعه‌ی اطلاعاتی اظهار داشت: تحقق اهداف جامعه‌ی اطلاعاتی نیازمند همکاری سه بخش دولتی ، خصوصی و جامعه‌ی مدنی است .
بنابراین موسسه‌ی مطالعات و تحقیقات زنان به عنوان یک نهاد مدنی در صدد است با فعالیت‌هایی که تاکنون در حوزه‌ی زنان در عرصه‌های مختلف به ویژه IT , ICT انجام داده است ، حضور فعالی در اجلاس WSIS تونس داشته باشد.
وی افزود:تدوین نقشه‌ی راه توسعه‌ی زنان درIT یکی از دستاوردهای این مرکز است که اگر شرایط لازم فراهم شود ، امیدواریم بتوانیم این طرح را در اجلاس تونس برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های زنان ایران در حوزه‌ی اطلاعاتی ارایه دهیم .
به عقیده‌ی وی، نهادهای متولی جامعه‌ی اطلاعاتی در کشور کمتر به نقش زنان در این جامعه توجه کرده‌اند، اما با توجه به این که بیشتر جمعیت ایران را زنان تشکیل می‌دهند ، باید آن‌ها نقش فعال وتاثیر‌گذاری در شکل‌گیری جامعه‌ی اطلاعاتی داشته باشند . در حقیقت باید زمینه‌هایی فراهم شود تا زنان ایرانی بتوانند توانمندی‌های خود را در این عرصه نشان دهند.

  • ۸۴/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">