ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نوکیا مدل 5800 و تحولی شگرف در موسیقی

| سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۸۷، ۰۲:۰۶ ب.ظ | ۱ نظر

شرکت نوکیا اعلام کرد که در اوائل سال 2009 گوشی نوکیا مدل (5800 Xpress Music) را در ابعاد وسیع وارد بازار خاورمیانه وشما ل آفریقا مینماید .این گوشی با کاربریهای جدید و متنوع حرف تازه ای در عرصه ارائه موسیقی برای کاربرانش دارد.

وقتی صحبت از شنیدن موسیقی از تلفن همراه میشود کاربران در تمام نقاط جهان مایلند که یک گوشی داشته باشند که قابلیت پخش موسیقی را داشته و دارای حا فظه بالا، صدای بلند، بلندگوهای قوی بوده و سازگار با سیستم های دیگر باشد ودر عین حا ل به عنوان یک تلفن همراه دسترسی مستقیم به سایر موارد ذخیره شده را داشته باشد.گوشی نوکیا مدل( 500 اکسپرس میوزیک ) تمام این مشخصات را داشته و به شما این امکان را میدهد که موارد مورد علاقه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
5800.JPG
انتخاب رسانه ای و انتخاب مخاطب - حق تقدم با کاربر است

"با گوشی نوکیا مدل 5800 Xpress Music ما ترتیبی داده ایم که انسانها بتوانند از یک طریق با هم ارتباط پیدا کنند که آنهم یک ارتباط جهانی از طریق موسیقی میباشد".آقای کریستف کرسی رئیس بخش مسائل روز منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ضمن اعلام موارد فوق اضافه کرد"نحوه استفاده از موسیقی در جوامع مختلف متفاوت است . با در نظر گرفتن این حقیقت ،این گوشی به گونه ای طراحی شده که به کاربران حق انتخاب موسیقی دلخواهشان را می دهد."

با استفاده از فن آوری تماس با صفحه نمایش لمسی ، گوشی نوکیا مدل ( 5800 اکسپرس میوزیک )انتخاب رسانه یا (Media Bar) را به شما عرضه مینماید که دسترسی آسان شما را به گزینه موسیقی و سایر سرگرمیها میسر نموده که شامل آهنگهای دلخواه ،ویدیو وعکس نیزمیباشد.با این فن آوری شما میتوانید به اینترنت متصل شده و از خدمات آنلاین استفاده کنید.این گوشی برنامه های فلَش را پشتیبانی مینماید بنابر این شما میتوانید جستجوی کاملی در اینترنت داشته باشید.علاوه بر آن گوشی نوکیا مدل(5800 Xpress Music ) مجهز به اکولایزر گرافیک بوده وبا 8 گیگا بایت حافظه قادر به ذخیره سازی بیش از 6000 آهنگ میباشید،این گوشی فرمت موسیقی د یجیتال رانیز پشتیبانی میکند و دارای جک خروجی 3.5 میلیمتری بوده وبا بلندگوهای استریو داخلی خود صدائی دل انگیز وقوی را به شما عرضه مینماید.

با گوشی نوکیا مدل 5800 اکسپرس میوزیک شما میتوانید از مغازه فروش اینترنتی موسیقی نوکیا موسیقی مورد نظر خود را خریداری کرده وذخیره کنید.با بهره گیری از نرم افزار کامپیوتری موسیقی نوکیا انتقال آهنگ مورد نظر از کامپیوتر به گوشی براحتی امکان پذیر است.

با بهره گیری از گزینه انتخاب مخاطب ، کاربران میتوانند 4 مخاطب خود را روی صفحه انتخاب کنند وبا یک تماس انگشت سابقه پیامک ها، نامه های الکترونیکی، دفتر تلفن وعکسها و بروز رسانی وبلاگها را پیگیری نماید.

"شرکت نوکیا با عرضه گوشی مدل 5800 اکسپرس میوزیک برای کاربران حق انتخاب قائل شده است.برای مثال ما گزینه انتخاب مخاطب را عرضه کرده ایم که مانند RSS دیجیتال عمل میکند"آقای کرسی ضمن ادای مطالب فوق اضافه کرد"با افزودن مزایای تکنولژی صفحه نمایش لمسی به گوشیهای هوشمند سری S60 نوکیا، الویت را به کاربران میدهیم. ما فن آوری صفحه نمایش لمسی را در مواردی که با اهمیت تلقی میشود بکار میبریم مانند گزینه های انتخاب مخاطب ،انتخاب رسانه ای، تقویم ، ساعت و غیره"

با صفحه نمایش 2/3 اینجی ، عکسها ، ویدیوها، ومحتویات سایتها با شفافیت بالا و رنگهای طبیعی روی گوشی مشاهده میگردد.این گوشی با نسبت دید 16 به 9 و30 فریم در ثانیه بهترین وسیله برای ضبط ونمایش ویدیو میباشد.

گوشی نوکیا مدل 5800 اکسپرس میوزیک) دارای دوربین 2/3 مگا پیکسلی و عدسی کارل زایس بوده وبا تماس یک انگشت میتوان عکسها و ویدیوهای مورد علاقه خود رابا گروه های آنلاین در سایتهای مثل(Ovi وIkbis وFacebook) به اشتراک گذاشت.درضمن موسیقی مورد علاقه خود را نیز میتوانید از طریق بلو توث،MMS وگزینه آنلاین با دیگران شریک شوید.
موسیقی برای همه

گوشی نوکیا مدل5800XpressMusicحدود 60 زبان زنده دنیا راپشتیبانی میکند که تقریباً 90 درصد جمعیت جهان را شامل میشود.از آنجا که مردم جهان از گوشی های خود به طرق متفاوتی استفاده میکنند این گوشی مجهز به صفحه کلید مجازی الفبائی، صفحه کلید انگلیسی به سبک کامپیوتر و برای مشتاقان واقعی موسیقی مضراب نیز دارد.

گوشی نوکیا مدل(5800 Xpress Music ) اوائل سال 2009 با قیمت تقریبی 279 یورو برای مصرف کننده بدون احتساب مالیات و یارانه به بازار منطقه خاورمیانه و شمال افریقا عرضه میگردد.

  • ۸۷/۰۸/۲۸

نظرات  (۱)

پس تا به دست ما برسه میشه 400 تومن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">