ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نوکیا و دسترسی به اینترنت برای یک میلیارد کاربر

| پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۸۹، ۱۲:۴۴ ق.ظ | ۰ نظر

نوکیا امروز از استراتژی جدید خود مبنی بر دسترسی یک میلیارد کاربر جدید به اینترنت در آینده ای نزدیک خبر داد. نوکیا قصد دارد با فراهم کردن گوشی های قدرتمند و در حین حال مقرون به صرفه به همراه خدمات Ovi در بازارهای در حال رشد به این مهم دست پیدا کند. ارتباط افراد با یکدیگر ورای خطوط تلفن به عنوان دورنمای اصلی نوکیا از مهمترین موضوعات مطرح شده در آخرین روز کنفرانس سالانه Nokia World بود و توانست مکمل خانواده جدید و قدرتمند گوشی های هوشمند و همچنین خدمات Ovi باشد که در روز قبل معرفی شدند.

نوکیا توانسته با ارتقا و بهبود گوشی های خود با قابلیت های بالا و تمرکز بر اینترنت از هر 5 نفر، 4 نفر را مجهز به تکنولوژی های سلولار کرده و اینگونه تعهدش را نسبت بازارهای در حال رشد نشان دهد.

مری مک دوئل، نایب رئیس ارشد نوکیا در بخش گوشی های موبایل، در سخنرانی خود اعلام کرد که نوکیا در مرحله مناسبی برای رسیدن به رشد مورد نظر خود در بازار جهانی بوده و این شرکت پیشتازی در ارائه تکنولوژی های صوت و داده را هدف قرار داده است.

او گفت: افراد بیشتری با ورود به عصر اطلاعات موبایل را جایگزین کامپیوتر خواهند کرد. 80 درصد جمعیت جهان اکنون تحت پوشش شبکه های موبایل هستند و این یعنی بیشتر افرادی که جزو یک میلیارد کاربر جدید اینترنت در آینده هستند کار با کامپیوتر را برای اولین بار با موبایل تجربه خواهند کرد.

او افزود نوکیا با استفاده از دانش خود در زمینه ویژگی های مصرف کنندگان در نقاط مختلف و همچنین شبکه های توزیع پرقدرتی که در اختیار دارد قادر خواهد بود نیازهای مصرف کنندگان را با قیمت هایی مناسب آنها تأمین کند.
خلاقیت و نوآوری در محصولات

نوکیا به دنبال معرفی اخیر گوشی Nokia X3 Touch and Type، دومین گوشی از خانوادهTouch and Type را با عنوان Nokia C3 Touch and Type رونمایی کرد که ترکیبی است از صفحه نمایش لمسی و همچنین صفحه کلید معمولی 12 شماره ای. این گوشی سری 40 ضمن داشتن فریمی تمام استیل، قیمتی مناسب و طراحی کلاسیک، امکانات 3G، WLAN، دوربین 5 مگاپیکسلی و فلش، music player ، رادیو FM و امکان ارتقای حافظه تا 32 گیگابایت را نیز داشته و قرار است با قیمت تقریبی 145 یورو بدون در نظر گرفتن مالیات در سه ماه آخر سال جاری میلادی وارد بازار شود.

مک دوئل تأکید کرد که این گوشی ضمن داشتن کیفیت و قیمتی مناسب، به نرم افزارهایی مجهز است که دسترسی به محتواهای جهانی و منطقه ای را به راحتی و با سرعت امکان پذیر می کند.

او گفت: خدمات و نرم افزارهای جدید که عموماً به عنوان امکانات گوشی های هوشمند به شمار می روند در میان کاربران گوشی های معمولی نیز اهمیت خاصی پیدا کرده و ما می خواهیم با ارائه نمونه هایی از این گونه خدمات برای کاربران پاسخ گوی نیازهای ارتباطی و اطلاعاتی آنها با قیمت هایی مناسب باشیم.
تأمین سطح بالاتری از خواسته های اطلاعاتی و خدماتی مصرف کنندگان

نوکیا به منظور پاسخ گویی به نیازهای بالای مصرف کنندگان در بازارهای در حال رشد تمرکز بر برخی نکاتی کلیدی ، همچون یکپارچه سازی خدمات Ovi، را در دستور کار خود قرار داده است. این در حالیست که نوکیا در گوشی های سری 40 خود برای برنامه نویسان نیز فرصت های متعددی را در نظر گرفته است.
خدمات در بازارهای در حال رشد

بی شک Ovi Life Tools و Nokia Money نمونه هایی عالی از چگونگی تأمین نیازهای افراد در بازارهای رو به رشد توسط نوکیا هستند. این سرویس ها اینترنت را به منظور پاسخ گویی به نیازهای آموزشی، سلامتی، کسب و کار و فردی در زندگی کاربران وارد کرده اند.

اکنون بیش از 7 ⁄4 میلیون کاربر در هندوستان، اندونزی و چین از Ovi Life Tools استفاده می کنند.

در Nokia Money نیز هدف دسترسی به سرویس های ابتدایی مالی از طریق موبایل است. با همکاری YES BANK و همچنین Obopay اولین شعبه ارائه سرویس های Nokia Money به طور کامل در شهر پیون هندوستان راه اندازی شد و شعبه بعدی نیز در هندوستان شهر چاندیگار خواهد بود.

به منظور مشاهده مطالب خبری شامل عکس ها و اطلاعات محصولات مختلف می توانید به آدرس www.nokia.com/press مراجعه نمایید. اطلاعات بیشتر در زمینه Nokia World 2010 نیز از طریق http://events.nokia.com/nokiaworld قابل دسترس است.

  • ۸۹/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">