ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هزینه‌ پیامک به مقصد نرسیده سه برابر است

| دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۸۷، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ معاون نظارت و مدیریت شبکه‌ ارتباطات سیار ایران هزینه‌ پیامک‌هایی که به مقصد نمی‌رسند برای شبکه تا سه برابر بیش‌تر از پیامکی است که به مقصد رسیده است.

محمدحسین فلاح‌اصغری در گفت‌وگو با(ایسنا)، با بیان این که پیامکی که ارسال می‌شود معادل تعرفه‌ تعیین شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای ما هزینه دارد اظهار کرد: اگر مشترکی پیامک را به مشترک دیگر ارسال کند، این پیام از طرف شبکه برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود و هزینه‌ای معادل یک پیامک برای شبکه محسوب می‌شود.

او ادامه داد: اما اگر پیامی به مقصد نرسد به دلیل اشغال فضای کانال‌های ما و مراکز سوییچ و مسیر مورد نظر یک پیام معادل هزینه سه پیامک برای شبکه محاسبه خواهد شد.

معاون نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات سیار ایران تصریح کرد: وقتی پیامی توسط مشترک دریافت نمی‌شود، مرکز چند بار کار ارسال را انجام می‌دهد و زمانی که این پیام دریافت شد فایلی تشکیل می‌شود که تشکیل آن به منزل تاییدیه از سمت مشترک مقصد است و به محض دریافت یک پیام دریافت به سمت مشترک ارسال شده و به اندازه‌ یک بار ارسال پیام از مشترک ارسال کننده شارژ کم می‌شود.

  • ۸۷/۰۹/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">