ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هشدار رگولاتوری به کم‌فروشی شرکت‌های اینترنتی

| يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت که به دلیل کمبود امکانات، امکان ارائه سرویس به مشترکین را ندارند هشدار داد تا فروش سرویس خود را متوقف کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا داداش زاده معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: تمامی شرکتهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت موظف شده‌اند در مناطقی که به دلیل کمبود امکانات، دلایل فنی و یا سایر موانع، امکان ارائه سرویس به مشترکین را ندارند، فروش سرویس خود را متوقف کرده و اطلاعات این مراکز را در پایگاه اطلاع‌رسانی خود اعلام کنند.

وی گفت: معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تمام تعهدات شرکتهای ارائه‌دهنده اینترنت را بطور جدی پایش کرده و درصورت مشاهده هرگونه تخطی از مقررات، علاوه بر اعمال مقررات براساس پروانه شرکتها، آنها را به مراجع ذیربط از جمله سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌کند.

به گزارش مهر، پیش از این نیز رگولاتوری در مورد کم فروشی در پهنای باند اینترنت از سوی برخی شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، هشدار داده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">