ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش اینترنتی "جعفریه" برگزار می شود

| چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۸۷، ۰۴:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر بخش دین و اندیشه سایت "تبیان"، گفت: همایش اینترنتی "جعفریه"، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت بزرگ پرچمدار مکتب تشیع امام جعفر صادق (ع) توسط موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، برگزار می شود.

"ابوذر رضا سلطانی"، در گفت وگو با ایرنا، افزود:‌ این همایش در محورهای مقاله نویسی، شعرهای صادقانه، قطعه های ادبی، نماهنگ، پیامک، تصاویر و عکسهای مرتبط و شرح یک حدیث از امام صادق (ع) به قلم کاربران در یک تا دو بند، برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: روش تعامل امام صادق (ع) با سردمداران اموی و عباسی، روش تعامل امام صادق (ع) با دگر اندیشان از جمله متصوفه و دهریون، شاگردان امام صادق (ع)، مکاتب علمی پایه گذاری شده توسط امام صادق (ع)، رویکرد امام صادق (ع) در زمینه ورود به حکومت، آرای تفسیری امام صادق (ع)، تعامل امام صادق (ع) با جریانات (زیدیه، اسماعیلیه) و شخصیت اسماعیل فرزند امام صادق (ع) عنوان برخی از موضوع های این همایش است.

وی تصریح کرد: کاربران همچنین می توانند در مورد موضوع هایی چون جریان انحرافی تاسیس اسماعیلیه، شخصیت امام صادق (ع) در دوران امام محمدباقر (ع)، شخصیت امام موسی بن جعفر (ع) در سایه تربیت امام صادق (ع)، مجلس درس امام صادق (ع) چگونه بود، حضرت فاطمه زهرا (س) در نگاه و سیره امام صادق (ع)، عاشورا از دیدگاه امام صادق (ع)، امام زمان (ع) در پرتو کلام امام صادق (ع) و ابوحنیفه و چرایی جدایی او از استادش امام صادق (ع) و بنیانگذاران مذاهب چهار گانه اهل سنت و وابستگی آنان به امام صادق (ع) مطالب خود را برای شرکت در این همایش ارسال کنند.

رضا سلطانی، اضافه کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا هشتم آبان ماه از طریق نشانی article@tebyan.net به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ارسال کنند.

وی یادآور شد: در هر محور همایش، به آثار برگزیده جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد و به سایر آثار رسیده با توجه به نتایج داوری از پنج تا 20 امتیاز تعلق می گیرد و آثار برگزیده با نام و عکس کاربران در سایت به نمایش درخواهد آمد.

  • ۸۷/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">