ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش دفاتر پیشخوان برگزار می‌شود

| جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۸۹، ۰۴:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

نخستین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و نقش آن‌ها در تحقق دولت الکترونیک، 10 مردادماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود.

این همایش از سوی کانون سراسری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور با هدف ارتقای آگاهی‌های عمومی و دست‌اندرکاران در قبال مزایا، ابعاد و آثار اقتصادی -اجتماعی طرح ایجاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی در سراسر کشور، معرفی خدمات دولتی قابل عرضه توسط دفاتر پیشخوان خدمات و زیرساخت‌های فنی و قانونی مورد نیاز در چارچوب ضرورت‌های تجمیع و یکسان‌سازی و بررسی چالش‌ها و مشکلات فراروی انتقال خدمات به دفاتر پیشخوان خدمات و چگونگی ایجاد تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و دفاتر در راستای منافع ملی برگزار می‌شود.

علاوه بر اهداف برگزاری می‌توان از مواردی همچون تبیین آیین‌نامه اجرایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی، تبیین نقش دفاتر پیشخوان در تحقق عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه خدمات، ضرورت تدوین و تصویب قوانین و مقررات جدید برای کارآمدی بیش‌تر دفاتر پیشخوان خدمات، بررسی ابعاد تاثیرگذاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی در ارتقای کارآیی دولت برای راهبرد نیازهای جامعه و تبیین نقش رسانه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی غیر دولتی در آشنایی همگانی با چگونگی بهره‌وری از خدمات دفاتر پیشخوان به عنوان محورهای این همایش یاد کرد.

بنا بر اعلام، همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت با حضور و مشارکت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور، سازمان تنظیم مقررات رادیویی، وزارت نیرو، وزارت کشور، شرکت مخابرات و سازمان ثبت احوال به مدت یک روز برگزار می‌شود.

هم‌زمان با برگزاری این همایش، نمایشگاه جانبی نیز برای عرضه جدیدترین فعالیت‌های صورت گرفته (نشریات،‌کتب و نرم‌افزارها) در زمینه‌های مرتبط با موضوع همایش برپا خواهد شد.

  • ۸۹/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">