ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش فعالان سایبری بسیج برگزار می‌شود

| دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ | ۰ نظر

دبیر همایش فعالان فضای مجازی بسیج گفت: همایش فعالان فضای مجازی سوم آذر با حضور جمعی از فعالان فضای مجازی و مسئولان لشگری و کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم مهدی جعفری با بیان اینکه امروز فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیج و نیروهای مردمی انقلاب نقش مهمی در این عرصه دارند، اظهار داشت: همایش فعالان فضای مجازی با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند نقش راه خوبی برای ایشان  باشد.

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا) تصریح کرد: متکی‌ بودن به پراکندگی ظرفیت‌های موجود در اقشار مختلف بسیج در سراسر کشور و هویت‌سازی برای بسیجیان و طراحی نقشه راه نیروهای جبهه مردمی انقلاب در فضای مجازی از جمله ویژگی‌های این همایش است.

وی همچنین اظهار داشت: همزمان با برگزاری این همایش مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی تحت تابعیت قرارگاه فضای مجازی نیز رسما افتتاح خواهد شد؛ این مرکز با هدف ساماندهی‌، آموزش و ارتقای سطح توانمندی جوانان و علاقمندان به حوزه تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی اعم از پویانمایی‌، بازیهای ویدئویی‌، تولیدات تصویری و ... تاسیس شده است.

جعفری همچنین اعلام کرد در این همایش سه مورد از محصولات تولید شده در متنا شامل سفیر عشق؛ بازی رایانه‌ای اکشن با طراحی فاخر و تکنیک قوی و در سطح کیفیت بالا با موضوع کربلا و حضرت سیدالشهدا (ع)، تابستان سیاه؛ اولین شماره از مجموعه بازی  سه‌گانه، سایه روشن با موضوع ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال 60 با عنوان تابستان سیاه در دو نسخه رایانه‌ای و ویژه تلفن همراه، شبیه افسانه‌ها، اپلیکیشن ویژه بسیج با عنوان شبیه افسانه‌ها برای آشنایی با ظرفیت‌ها و اقشار بسیج از خدمات و اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه رونمایی خواهد شد.

  • ۹۶/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">