ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول برای مشترکانش نامه می دهد

| يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۸۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: جدیدترین اطلاعات همراه اول در قالب " نامه همراه " به مشترکان ارائه می‌شود.

عباسعلی ابوالفضلی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: در " نامه همراه " که همراه با قبض تلفن همراه به مشترکان ارائه می‌شود، جدیدترین اطلاعات از سرویس‌ها، تعرفه‌ها و سایر موارد مربوط به همراه اول عنوان می‌شود.

وی در خصوص انتخاب روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان روابط عمومی اطلاع رسانی برتردر اولین سمینار تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی گفت: همکاری و تعامل مثبت رسانه‌ها با این روابط عمومی ، تبادل اطلاعات به روز با مشترکان 28 میلیونی همراه اول و همکاری مشترکان با این شرکت از دلایل این انتخاب است.

ابوالفضلی گفت: اولین سمینار تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی از تاریخ 11الی14 آبان‌ماه سال‌جاری با مشارکت انجمن روابط‌عمومی ایران و دانشکده‌ صداوسیما برگزار شد.

وی تاکید کرد: وجود بیش از 28 میلیون مشترک برای اپراتور اول در یک جامعه 70 میلیون نفری امر اطلاع‌رسانی را بیش از پیش پررنگ‌تر و با اهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت ارتباطات سیار ایران در حال حاضر گام به سوی ارسال اخبار و اطلاع رسانی کیفی و الکترونیکی برمی‌دارد و این امر به تصمیم‌گیری مشترکان کمک شایانی می‌کند.

  • ۸۷/۰۸/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">