ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول درخواست ورود به بورس نداشته است

| سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۸۹، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

"ظرف پنج روز آینده هر سهم همراه اول در بازار سرمایه کشف قیمت می شود "این سخنان سید مصطفی سید هاشمی در آخرین نشست خبری مسوولان مخابرات بود که در 13 شهریور ماه برگزار شد و طبق گفته وی باید 19 شهریور ماه این کشف قیمت صورت می گرفت. اما با وجود گذشت بیش از یک ماه نه تنها هیچ کشف قیمتی صورت نگرفته است بلکه مسوولان بورس اعلام می کنند وقتی پذیرشی صورت نگرفته است ،چگونه می توان خبر از کشف قیمت داد ؟!

مصطفی امید قائمی مدیر عامل فرابورس در گفتگو با موبنا اظهار کرد :تا کنون هیچ در خواستی از سوی همراه اول برای عرضه سهام این شرکت در فرابورس به بازار سرمایه ارائه نشده است .

وی با اشاره به اینکه برای کشف قیمت هر سهم همراه اول در بازار سرمایه ، ابتدا باید هیات پذیرش این شرکت را در بورس پذیرش کنند ،افزود: در حال حاضر هیچگونه درخواستی از سوی مسوولان مخابراتی و همراه اول به بازار سرمایه برای پذیرش این شرکت در بورس یا فرابورس ارائه نشده است .

در فروردین ماه سالجاری مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران از عرضه پنج درصدی سهام همراه اول در فرابورس خبر داده بود، این درحالی است که 13 شهریورماه مسوولان مخابراتی از عرضه 10 درصدی سهام همراه اول و کشف قیمت هر سهم آن در بورس تا پنج روز دیگر خبر داده اند.

  • ۸۹/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">