ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول هزینه سیمکارت سوخته را می پذیرد

| يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۸۹، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد: چنانچه سوختن سیمکارت های MCI مربوط به اختلالات اپراتور باشد، همراه اول هزینه تعویض سیمکارت را تقبل می کند.

محمد مهدی عطوفی در گفت وگو با موبنا با بیان اینکه تفکیک سیمکارت های همراه به دو بخش MCIوTCI تقسیم بندی مناسبی برای این اپراتو نیست، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار در هر مرحله زمانی سعی کرده از سیمکارت هایی استفاده کند که از تکنولوژی روز برخوردار باشد.

وی گفت: همراه اول ، سیمکارت هایی را در شبکه خود فعال می کند که درمراحل بعدی و با توجه به پیشرفت تکنولوژی مجبور به تعویض آنها است.

عطوفی تصریح کرد: تا چندی پیش همراه اول تحت برند TCI فعالیت می کرد در نتیجه سیمکارت های خود را تحت این لوگو به بازارعرضه می کرد و بعد از اخذ مجوز از شرکت مخابرات ایران و ایجاد شرکت MCI ، سعی شده این سیمکارتها با برند MCI عرضه شود.

وی درخصوص اینکه همراه اول در چه شرایطی هزینه تعویض سیمکارت های سوخته را تقبل می کند وآیا ارتباطی به MCIوTCI بودن سیمکارت دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه سیمکارت های MCI از آخرین تکنولوژی برخوردارند،ا گر سوختن این سیمکارت ها نیز مرتبط با اپراتور باشد ، همراه اول این هزینه را تقبل خواهد کرد، ولی سیمکارت هایTCI به دلیل اینکه قدیمی است وهمراه اول موظف است این سیمکارت ها را به روز کند و این موضوع ارتباطی به سوختن سیمکارت ندارد .

همراه اول درحدود 35 میلیون سیمکارت در سراسر کشور واگذار کرده است.

  • ۸۹/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">