ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از ارایه 10 میلیون سیم‌کارت تلفن همراه جدید در سال جاری به متقاضیان خبر داد

به گزارش(ایسنا)، وحید صدوقی از جمله برنامه‌های شرکت مخابرات ایران را کاهش قیمت سیم‌کارت تلفن همراه اعلام کرد و افزود: در نخستین گام قیمت سیم‌کارت تلفن همراه از اردیبهشت‌ماه از 288 هزار تومان به 254 هزار و 800 تومان کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه 20 درصد سهام مخابرات به دولت متعلق است، افزود: با این وجود پرداختی‌های شرکت مخابرات ایران به دولت در سال 89 نسبت به سال قبل از آن افزایش پیدا کرده است.

این عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران بیان کرد: شرکت مخابرات ایران در سال 89 افزون بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده است در حالی که در سال 88 حدود 1500 میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده بود.

صدوقی تصریح کرد: اگر چه مدیریت شرکت خصوصی شده است اما منافع دولت از شرکت مخابرات در مقایسه با قبل از آن افزایش پیدا کرده است.

وی که در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی در اصفهان سخن می‌گفت تصریح کرد: اکنون شرکت مخابرات 28 درصد از کل درآمد خود را هر سه ماه یک بار به خزانه دولت پرداخت می‌کند.

  • ۹۰/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">