ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هکر صرب در آمریکا دادگاهی شد

| يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

تارنمای روزنامه محلی دیلی پست خبر داد که دادگاهی در شهر سانفرانسیسکوی ایالت کالیفرنیا، یک هکر صرب – ایتالیایی را به پرداخت وثیقه بیت کوین به ارزش 750 هزار دلار محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از این تارنما، مارتین مارسیچ 25 ساله که در شهر اودین ایتالیا زندگی می کند 8 اوت (17 مرداد) در فرودگاه بین المللی شهر سانفرانسیسکو دستگیر شد. وی متهم به دسترسی غیرمجاز به شبکه داخلی شرکت بازی های ویدئویی 'الکترونیک آرتز' و دستیابی به 25 هزار حساب مشتریان است. وی با هک این شرکت امکان یافت تا اقلام مربوط به بازی های ویدئویی را از طریق حساب دیگر کاربران تهیه کند.
آبراهام سیمونز دادیار ناحیه گفت که شک دارد که این نخستین بار باشد که یکی از قضات، وثیقه مجازی را قبول کند. گر چه ارزهای مجازی در دادگاه های فدرال پذیرفته می شوند ولی جریان در دادگاه های عالی محلی متفاوت است.
مارسیچ فردا دوشنبه در دومین جلسه دادگاه حاضر می شود تا پرداخت وثیقه تائید شده و تاریخ بعدی جلسات بعدی دادگاه تعیین شود.
مارسیچ در صورت محکومیت به حداکثر 5 سال حبس و پرداخت 250 هزار دلار جریمه و در صورت اقتضا بازگرداندن اموال مسروقه هر فقره بزه محکوم خواهد شد.

  • ۹۷/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">