ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هک 500 سایت توسط ارتش آفتاب

| چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

گروه موسوم به ارتش آفتاب بیش از 500 وب سایت انگلیسی و آمریکایی را هک کرد.

به گزارش گروه "فضای مجازی " خبرگزاری فارس نویسنده وبلاگ بلوغ سیاسی در آخرین پست خود نوشت: گروه موسوم به ارتش آفتاب بیش از 500 وب سایت انگلیسی و آمریکایی را هک کرد.

در بین سایت های هک شده بیش از 10 سایت دولتی بریتانیا وجود دارد.گروه موسوم به ارتش آفتاب که چندی پیش 9 دامنه از سایت سازمان هوافضای آمریکا را هک کرده بود اینبار و در حرکتی میهن پرستانه در سالروز کودتای 28 مرداد بیش از 500 وب سایت انگلیسی و آمریکایی را هک کرد.

در سایت هک شده به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است :57 سال پیش در چنین روزی سازمان مخفی اطلاعات بریتانیا و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) دولت محمد مصدق را تنها به جرم جلوگیری از چپاول ثروت ملی ایران(نفت) با یک کودتای نظامی کنار گذاشت...عملیات آژاکس که بعد ها اطلاعاتی از آن در اختیار عموم قرار گرفت تنها برای دسترسی دوباره ی انگلستان به منابع نفت ایران و چپاول دوباره ی آنها پیاده سازی و اجرا شد. هدف ما از تغییر چهره ی وبسایت های شما یاد آوری گذشته ی سیاه انگلستان است گذشته ای که به هیچ عنوان قابل افتخار نیست و ننگ آن تا ابد بر بریتانیا خواهد ماند . در ادامه آمده است: اگر دیروز شعار بریتانیا غروب نکردن خورشید در امپراطوری انگلستان بود امروز نفرت از امپریالیزم که در راس آن انگلیس و آمریکا قرار دارند هیچ گاه از قلب ها پاک نمی شود.

  • ۸۹/۰۵/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">