ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هیچ فشاری برای فیلتر شبکه‌های اجتماعی نبود

| يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: برخلاف حرف‌هایی که گفته شده هیچ‌گونه فشاری برای ستاد امنیت انتخابات برای مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی نبوده است.
حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در برخی حوزه‌ها از جمله یاسوج و کوهدشت مشکلی پیش آمده بود که شورای تامین کنترل را در دست گرفت. نتیجه آراء در کوهدشت اعلام شده و مشکلی نیست، قرار شد معترضین هم از مجرای قانونی مشکل خود را پیگیری کنند.
به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه هیچ صندوقی به سرقت نرفته است، گفت: در ستاد امنیت انتخابات تصمیمی برای مسدود کردن فضای مجازی در انتخابات نداشتیم. بر خلاف حرف‌هایی که گفته شده هیچ‌گونه فشاری برای ستاد امنیت انتخابات برای مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی روی ما نبوده است.

به گزارش آی‌تی آنالیز دو روز قبل بود که محمود واعظی وزیر ارتباطاتپس از بازدید ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسات شورای عالی فضای مجازی در آستانه انتخابات گفت: در این جلسات رایزنی های زیادی انجام دادیم. برخی از نهادها فشارهایی وارد کردند که در آستانه انتخابات اینترنت قطع و یا برخی از شبکه های اجتماعی فیلتر شوند. اما ما با این موضوع مخالفت کردیم و خوشبختانه با ادامه گفت و گو ها همه را متقاعد کردیم که نیازی به این اقدامات نیست.
وزیر ارتباطات همچنین درباره فعالیت شبکه های اجتماعی اعلام کرد: ما از مردم خواهش کردیم که استفاده انتخاباتی از تلگرام نکنند و ما هم تلگرام را قطع نمی کنیم که مردم هم همراهی خوبی با ما کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">