ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هیچ واگذاری بدون برنامه‌ریزی نیست

| جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قطعا در برخی از شهرهای کشور، تمام اولویت‌های سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی، تا پایان امسال واگذار خواهد ‌شد.
محمد خواجه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: در برخی از شهرها به ظرفیت‌سازی و نصب دستگاه‌های جدید نیاز داریم که در حال انجام است؛ ولی در برخی دیگر از شهرها، این امکان که 100 درصد فیش‌های ثبت‌نامی را واگذار کنیم، وجود دارد.
خواجه‌پور با بیان این که با افزایش BTSها و بالا بردن ظرفیت ارتباطی در بخش تلفن همراه، به دنبال رفع نواقص و ارتقای کیفیت ارتباطات در این بخش هستیم، گفت: تلاش ما این است که به نحو مطلوبی به نیازهای مردم در این بخش پاسخ دهیم.
وی افزود: امروزه نه تنها در کشور ما، بلکه در سایر کشورها نیز تقاضا برای استفاده از تلفن همراه گسترش یافته و با توجه به مزایای این وسیله‌ی ارتباطی، مردم به جای استفاده از تلفن ثابت به سمت تلفن همراه روی آورده‌اند و در ثبت‌نام‌های اخیر نیز این موضوع در کشور ما مشاهده شد، ما نیز در تلاشیم این تقاضاها را به خوبی مدیریت کنیم.
خواجه‌پور در پاسخ به این سوال که این نگرانی و جود دارد که با واگذاری سیم‌کارت‌های جدید، کیفیت ارتباطات تلفن همراه در کشور کاهش یابد، گفت: قطعا هیچ واگذاری بدون برنامه‌ریزی نیست و برای این درخواست‌ها از قبل برنامه‌ریزی و ظرفیت‌سازی شده است، همچنین امیدواریم به‌مرور، نواقصی را که در برخی نقاط وجود دارد برطرف کنیم، تا از یک ارتباط مناسب و پایدار برخوردار شویم.

  • ۸۵/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">