ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واردات گوشی به ایران واسطه ای شد

| سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۸۹، ۰۴:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل فروش شرکت پارس مایکروتل عرضه کننده گوشی های سامسونگ در بازار تلفن همراه با اشاره به تحریم های اقتصادی ایران اعلام کرد: در شرایط حاضر امکان حواله مستقیم صنف موبایل از ایران به کشور متحده عربی وجود ندارد و شرکت های وارد کننده باید به صورت واسطه ای در این خصوص اقدام کنند.

"مرتضی خراسانی" در گفت و گو با موبنا اظهار داشت: با توجه به تحریم های موجود، امکان حواله از ایران وجود ندارد که این امر به یکی از معضلات اصلی واردکنندگان تلفن همراه به داخل کشور طی روزهای اخیر تبدیل شده است.

وی افزود: در پی این امر واردکنندگان می توانند از طریق واسطه هایی از کشورهایی همچون عراق و ترکیه به خرید محصولات خود بپردازند .

به اعتقاد وی هرچند که این امر به ضررواردکنندگان است چراکه فعالان این صنف برای تبدیل واحد پول بین کشورها در این میان باید مبلغی بالاتر پرداخت کنند.

به گزارش موبنا، از هفته گذشته که نرخ ارز رو به افزایش رفته، بهای انواع گوشی ها نیز به طور صعودی در حال افزایش است به طوری که بیشتر فروشندگان گوشی و دست اندرکاران بازار معتقدند با استمرار این شرایط احتمال افزایش قیمت مجدد انواع گوشی در بازار وجود دارد.

  • ۸۹/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">