ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام کاهش 20 درصدی تعرفه تلفن همراه و اینترنت، گفت: استفاده نکردن از تلفن ثابت برای شرکت مخابرات هزینه دارد و بر این اساس، برای تامین آن، کمترین هزینه نگهداری شامل پرسنل و کابل از مشترکان دریافت می شود.

به گزارش خانه ملت، محمود واعظی با بیان اینکه تعدیل قیمت خطوط ثابت مراحل قانونی خود را طی می کند، افزود: چند ماه گذشته جلساتی بین دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات و شرکت مخابرات برگزار شد که در این جلسه ها هزینه ها و سرمایه گذاری های آینده بررسی و مقرر شد در برخی از تعرفه هایی که به مردم فشار وارد می کند، تغییری ایجاد نشود.
به گفته این مقام مسئول، براساس تصمیم گیری جدید هزینه مکالمه تلفن ثابت درون استانی بین 6 تا هفت درصد افزایش پیدا می کند و از30ریال به 45 ریال برای تلفن درون استانی و بدون تغییر برای تلفن ثابت خواهد بود.
واعظی ادامه داد: استفاده نکردن از تلفن ثابت برای شرکت مخابرات هزینه دارد، بر این اساس برای تامین این هزینه کمترین هزینه نگهداری شامل پرسنل و کابل از مشترکان دریافت می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هزینه اینترنت در سبد خانوار کاهش یافته است، تصریح کرد: هم زمان با افزایش تعرفه تلفن ثابت، تعرفه تلفن همراه کاهش و همچنین هزینه اینترنت بین 17 تا 20 درصد کمتر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">