ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایران آمادگی ترانزیت دیتا به کشورهای دنیا را دارد و ۶۰ کشور بزرگ دنیا با ایران در این زمینه اعلام آمادگی برای همکاری کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی در ادامه سفر به استان مرکزی، عصر شنبه در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان های خمین، محلات و دلیجان در محلات، اظهار داشت: دولت متعلق به مردم است و دولتمردان در تلاش هستند تا مشکلاتی که از قبل باقی مانده را رفع کنند.

وی افزود: دولت تلاش می کند آنچه به مردم وعده کرده را محقق سازد و برای دستیابی به امنیت، آرامش، ثبات و رونق اقتصادی ، همدلی قوای سه گانه و رسیدگی به معیشت مردم تلاش بسیار زیادی کرده و سعی کرده چهره نظام اسلامی را در عرصه بین المللی ارتقا دهد.

وزیر ارتباطلات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در زمان شروع به کار دولت یازدهم در ارتباط با مسایل اقتصادی کشور مشکلات فراوانی وجود داشت و همه امورات و مناسبات اقتصادی با چند شرکت محدود چینی صورت می گرفت و به دلیل تحریم ها ارتباط با شرکت های بین المللی امکان پذیر نبود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">