ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری، از واگذاری "به روز" تلفن همراه و ثابت به متقاضیان این استان از ابتدای تیرماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت مخابرات به نقل از"علی رضا مهدوی"اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل فنی این شرکت،جریان واگذاری تلفن همراه و ثابت در همه شهرها و روستاهای استان به روز شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به امور مشترکین مراکز تلفن ثابت، ثبت نام کنند.

به گفته وی، متقاضیان تلفن همراه نیز می‌توانند برای ثبت نام و دریافت سیم کارت تلفن همراه به شبکه "پورتال"(‪ (WWW.Mej.ir‬مراجعه نمایند.

وی گفت:برای دسترسی آسان در امر ثبت نام تلفن همراه، تمامی دفاتر خدمات ارتباطی اقدام به ثبت نام تلفن همراه در چهارمحال و بختیاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری، پوشش جاده‌ای تلفن همراه در استان را ‪ ۹۰‬درصد ذکر کرد و گفت:هم‌اکنون ضریب نفوذ تلفن ثابت درسطح استان ‪ ۲۷‬درصد و ضریب نفوذ تلفن همراه‪ ۲۰‬درصد است.

چهارمحال و بختیاری دارای ‪ ۲۶‬شهر و ‪ ۹۰۰‬روستا و بیش از ‪ ۸۵۶‬هزار نفر جمعیت است

  • ۸۶/۰۴/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">