ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری لپ تاپ به خبرنگاران با شرایط ویژه

| يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۸۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

خبرنگاران و تولیدکنندگان نرم افزار به مناسبت روز خبرنگار می توانند لپ تاپ های IBM را با شرایط ویژه تهیه کنند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره نرم افزارهای چندرسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی در آستانه روز خبرنگار و به منظور قدردانی از زحمات خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی دبیرخانه جشنواره نرم افزارهای چندرسانه ای با همکاری مجمع ناشران الکترونیک تعداد محدودی لپ تاپ IBM را به خبرنگاران و تولیدکنندگان نرم افزار با شرایط ویژه واگذار می کند.

براساس این گزارش خبرنگاران از 17 مرداد ماه سال جاری همزمان با روز خبرنگار تا پایان روز 25 مرداد ماه با ارائه کپی کارت خبرنگاری یا گواهی خبرنگاری از رسانه مربوطه و با مراجعه به دبیرخانه جشنواره نرم افزارهای چندرسانه ای و یا تماس با شماره تلفنهای 88733284 ، 88734118 و 5-77517153 می توانند نسبت به ثبت نام و تهیه این لپ تاپها اقدام کنند.

شرکت کنندگان در دومین جشنواره نرم افزارهای چندرسانه ای و شرکتهای عضو مجمع ناشران الکترونیک از جمله شرکتهای تولیدکننده نرم افزاری هستند که می توانند از این شرایط ویژه برخوردار شوند.

این گزارش حاکی است کامپیوترها دارای آخرین تکنولوژی و با بهترین مارک بازرگانی (IBM) و با تأیید استاندارد شرکت تحقیقات صنایع انفورماتیک و سازمان استاندارد ایران بوده و به صورت بسته بندی از کارخانه تحویل متقاضیان خواهد شد.

شایان ذکر است قیمت ارائه این کامپیوترها نسبت به کامپیوترهایی که از محل هدیه رئیس جمهور سابق به خبرنگاران تهیه شده، مناسبتر است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.IranMF.com مراجعه نمایند.

  • ۸۴/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">