ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری ۱۳ پروژه پژوهشی به شرکت زیرساخت

| دوشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳ ق.ظ | ۰ نظر

۱۳ پروژه پژوهشی از سوی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تکمیل و به شرکت ارتباطات زیرساخت تحویل شد.

به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع)، آئین تکمیل و تحویل ۱۳ پروژه پژوهشی شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد پژوهشگاه ارتباط و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت در محل شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، ۱۳ پروژه پژوهشی که به سفارش شرکت ارتباطات زیرساخت توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده بود، به صورت رسمی تحویل این شرکت شد.

در این مراسم وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پژوهش‌هایی که در این پژوهشگاه انجام می‌شود باید قالب کاربردی داشته باشند و از جنس پژوهش‌هایی باشد که بتوان نیازهای مدنظر شرکت ارتباطات زیرساخت را فراهم کرد.

وی با اشاره به اتمام ۱۳ پروژه خاطرنشان کرد: اکنون ظرفیت‌هایی آزاد شده که به پژوهشگاه این امکان را می‌دهد که بتواند پروژه‌های بیشتری برای ارتباطات زیرساخت تعریف کند و به انجام برساند.

یزدانیان با بیان اینکه نتیجه این پژوهش‌ها قابل استفاده برای همه ذینفعان خواهد بود، گفت: در آینده نشست‌های تخصصی با حضور تمام ذی‌نفعان و افراد فعال در حوزه ICT خواهیم داشت تا نتایج این پروژه‌ها به صورت جزئی ارائه شود و مورد بررسی صاحبنظران قرار گیرد.

در این مراسم امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت نیز گفت: پروژه‌های انجام شده باید در بدنه شرکت زیرساخت اجرا و به آن‌ها عینیت بخشیده شود. زمانی می‌توانیم بگوئیم که این پروژه‌ها کاربردی هستند که جاری شده و نتیجه آن در بدنه زیرساخت دیده شود.

وی یکی از نکات در دستور کار شرکت ارتباطات زیرساخت را آینده پژوهی عنوان کرد و افزود: همانطور که مشخص است فناوری ارتباطات و اطلاعات به سرعت در حال تغییر است و اگر از این مسائل عقب بمانیم جبران آن مشکل خواهد بود.

لاجوردی با تاکید بر حضور پژوهشگران در شرکت ارتباطات زیرساخت خواستار حضور ثابت آن‌ها شد و افزود: حل مشکلات عملیاتی در شبکه زیرساخت یکی از نکاتی است که پژوهشگاه ICT می‌تواند در آن به زیرساخت کمک کند و برای تحقق این موضوع نیاز است که پژوهشگران در شرکت زیرساخت حضور پیدا کنند؛ حضور ثابت آن‌ها بسیار به ما کمک می‌کند زیرا آن‌ها می‌توانند از نزدیک فعالیت شبکه را رصد کرده و برای مشکلات آن، راه حل اجرایی تری ارائه دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">