ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ودایع مخابرات اثری در معامله بلوکی ندارند

| يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۸۸، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بی‌تاثیر بودن رقم ودیعه های این شرکت بر روند معامله بلوکی سهام این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ، «صابر فیضی» گفت: براساس صورت‌های مالی مخابرات، ودایع مشترکان به عنوان بدهی در حساب‌های شرکت منظور شده است و قرار نیست اثری در روند معامله بلوکی داشته باشد.

وی افزود : ماهیت ودایع به قراردادی برمی‌گردد که بین مخابران و مشترکان منعقد شده است و تا زمانی که مشترک بخواهد، این قرارداد برقرار می‌ماند و ودیعه او هم در حساب بدهی‌های شرکت می‌ماند.

فیضی گفت: خریداران بلوک مدیریتی شرکت مخابرات ایران با بررسی وضعیت شرکت در گزارش‌های مالی که به تایید سازمان بورس نیز رسیده است ، نسبت به خرید سهم اقدام می‌کنند و لازم نیست از بایت ودایع نگرانی وجود داشته باشد، زیرا این بحث پیشتر در شرکت حل شده است.

وی در مورد مراجعه احتمالی خریداران برای خرید بلوک 50 درصدی به اضافه یک سهم مخابرات اظهار داشت : در این باره سازمان خصوصی‌سازی باید اظهارنظر کند، ولی با توجه به شرایط و قیمت مناسب بلوک،احتمالا خریداران زیادی تمایل به خرید خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ،ارزش این بلوک را حدود هفت هزارو 800 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت : با انجام خصوصی‌سازی واقعی سهام ،مخابرات قادر خواهد بود ارایه خدمات ارزش افزوده خود را برای افزایش سوددهی پیگیری کند و برنامه‌های توسعه‌ای بیشتری را برای آینده تعریف کند.

فیضی هم چنین در خصوص زمان نهایی اعلام تعدیل پیش‌بینی سود امسال گفت : سازمان حسابرسی در حال بررسی گزارش‌های شرکت درباره تعدیل درسود تلفیقی است و به زودی در اختیار بورس و سهامدارن شرکت قرار خواهد گرفت.

  • ۸۸/۰۵/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">