ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ودایع مشترکان تلفن همراه و ثابت همچنان نزد شرکت مخابرات باقی می ماند و این مشترکان می توانند از مزایای ودایع خود استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مزایای ودایع تلفن همراه دائمی و تلفن ثابت شامل استفاده از تعرفه پایین تر مکالمات تا سقف 20 درصد، اعتبار مکالمه تا سقف ودیعه و استفاده از رومینگ بین الملل بدون سپردن ودیعه جدید است.

همچنین مشترکانی که ودیعه آنها نزد شرکت مخابرات باقی بماند در صورت داشتن بدهی تا سقف ودیعه، تلفن آنها قطع نخواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است چنانچه مشترکین به هر دلیلی نتوانند یا نخواهند از تلفن ثابت یا همراه خود استفاده کند، می توانند با مراجعه به امور مشترکین شرکت مخابرات با تحویل سیم کارت یا خط تلفن ثابت خود، ودیعه در اختیار مخابرات را دریافت کنند.

گفتنی است این ودایع پس از کسر مالیات و هزینه نصب وسهم دولت به مشترکین پرداخت خواهد شد. بعنوان مثال افرادی که تلفن همراه خود را با قیمت 440 هزار تومان خریداری کرده اند 288 هزار تومان ودیعه نزد مخابرات دارند و این مبلغ را دریافت خواهند کرد.

این روابط عمومی می افزاید "رضا تقی پور"وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت در مصاحبه با خبرنگاران به این نکات اشاره داشتند که متاسفانه خبر مربوطه به صورت ناقص منتشر شد.

  • ۸۹/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">