ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ورود مخابرات به بورس ،به تاخیر افتاد

| سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۸۷، ۰۴:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

ورود مخابرات به بورس که طبق وعده های متوالی مقامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار بود روز بیست و دوم خرداد صورت گیرد ، به تاخیر افتاد.

رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت وگو با موبنا عرضه سهام مخابرات به بورس را منوط به تصویب هیات دولت کرده است که جلسه هیات دولت این هفته روز چهارشنبه تشکیل می شود.

غلامرضا حیدری کرد زنگنه گفت: چنانچه این مصوبه به تصویب هیات دولت نرسد، عرضه سهام مخابرات به بورس با چند روز تاخیر همراه خواهد بود.

این در حالی است که روز یکشنبه هفته جاری با حضور مسئولان سازمان خصوصی سازی، شرکت بورس، سازمان حسابرسی و مدیران شرکت مخابرات جلسه‌ای به منظور شفاف‌سازی کامل عرضه سهام شرکت مخابرات به بورس برگزار و مصوبه‌ای جهت ارسال به هیات دولت تهیه شد.

کردزنگنه پس از آن جلسه اعلام کرده بود که موانع برای ورود مخابرات به بورس برطرف و شفاف سازی به طور کامل انجام شده است.

پیش از این نیز علی رحمانی مدیر عامل شرکت بورس، دلیل تعویق زمان واگذاری سهام شرکت مخابرات را عدم به ثبت رساندن شرکت و رفع پاره‌ای از موانع سهام شرکت مخابرات در بورس، عنوان کرده بود.

  • ۸۷/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">