ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت کشاورزی شبکه اجتماعی ساخت

| يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

مجری اولین شبکه اجتماعی و پیام رسان بومی کشور، از رونمایی از سامانه بومی پیام رسان برگ زیتون در ابتدای هفته آینده با حضور مسئولین کشور خبر داد و گفت: نرم افزار برگ زیتون برای اولین بار در کشور ترکیبی از شبکه اجتماعی و پیام رسان بومی است که در حال حاضر ظرفیت استفاده همزمان 100 هزار کاربر را داراست.
به گزارش «شهر فردا»،فریده سالمی با بیان اینکه این سامانه بومی توسط متخصصان داخلی و طی مدت سه سال تولید شده است، از اجرای فاز اول اجرای آن با همکاری وزارت جهاد کشاورزی جهت ارائه خدمات اختصاصی به کشاورزان و روستائیان کشور خبر داد.
وی افزود:  بر اساس هماهنگی صورت گرفته، «برگ زیتون» در روز سه شنبه 30 آبان ماه سالجاری توسط مسئولین وزارت جهاد کشاورزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورایعالی فضای مجازی و اصحاب رسانه در بوستان گفتگو به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
سالمی بیان داشت: نرم افزار برگ زیتون برای اولین بار در کشور ترکیبی از شبکه اجتماعی و پیام رسان بومی است که در حال حاضر ظرفیت استفاده همزمان 100 هزار کاربر را داراست و زیرساختهای سخت افزاری آن بر روی شبکه ملی اطلاعات قرار داده شده است و از جمله قابلیت هایی آن این است که کاربران می توانند ازطریق مشاهده و تولید محتوا درآمد کسب کرده و از خدمات ویژه آن استفاده کنند.
وی افزود: در این سامانه کاربران علاوه بر ارتباط دوسویه با یکدیگر و امکان اشتراک مطالب در قالب فیلم، صوت و تصویر، می توانند با تولید و عرضه اطلاعات مفید و دریافت بازخورد و علاقه مندی سایر کاربران، اعتبار کیف پول «برگ» دریافت و از طریق آن از خدمات شارژ و اینترنت رایگان تلفن همراه، بیمه و انتقال اعتبار و یا دریافت معادل ریالی آن استفاده کنند.
مجری سامانه برگ زیتون یادآور شد: هسته اصلی این سامانه کاملاً بومی بوده و توسط متخصصان داخلی با ترکیبی از پیام رسان و شبکه اجتماعی طراحی و تولید شده است و قابلیت ایجاد گروه و کانال و ارتباط متنی، صوتی و تصویری آن شبیه به امکانات پیام رسان تلگرام و امکان اشتراک گذاری فیلم و عکس و نظرات کاربران در سامانه شبیه به امکانات اینستاگرام طراحی و پیاده سازی شده است.
مجری سامانه برگ زیتون خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 5000 کاربر به صورت آزمایشی از نرم افزار برگ زیتون استفاده می کنند و تا زمان رونمایی رسمی از آن، متقاضیان می توانند نسخه تلفن همراه را از سایت www.bzapp.ir دریافت و از مزایای ویژه ارتباطی و بیمه ای آن استفاده کنند

  • ۹۶/۰۸/۲۸

وزارت کشاورزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">