ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات در پاسخ به انتقاد کاربران از سردرگمی بین پیام‌رسان‌های ایرانی، گفت: وجود این تعداد پیام‌رسان ضروری نیست اما نمی‌توان یکباره آنها را کنار گذاشت بلکه پس از حمایت‌ها، حداکثر سه پیام‌رسان که اقبال و زیرساخت‌ بهتر دارند مطرح می‌شوند.

به گزارش فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه پیشنهاد ادغام پیام رسان‌های ایرانی برای ارائه کیفیت بهتر را مطرح کرده اند.

کاربران می گویند: با پراکندگی پیام‌رسان های داخلی و چند دستگی و سردرگمی مخاطب در استفاده از هر یک از پیام رسان‌ها ضروری است که همه را با یک نام واحد ادغام و کیفیت خدمات را بیشتر کنید تا از پراکندگی مخاطب جلوگیری شود.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا وجود پیام رسان های داخلی متعدد در شرایط فعلی را یک دوره گذار دانست.

وی در واکنش به پیشنهاد کاربران برای داشتن یک پیام‌رسان داخلی به جای تعدد پیام‌رسان‌ها، گفت: ما هم معتقدیم که این تعداد پیام‌رسان متعدد مورد نیاز نیست و ضرورتی برای آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: اما نمی‌توان به یکباره این پیام‌رسان‌ها را کنار گذاشت بلکه درحال تقویت آنها هستیم که در نهایت دو تا سه پیام‌رسان که از همه اقبال بیشتری دارند و زیرساخت‌شان آماده‌تر است به عنوان پیام‌رسان‌ های عمومی‌ تر مطرح شوند و عمومیت پیدا می کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">