ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات: محکومیت رشیدی بررسی می شود

| يكشنبه, ۲ بهمن ۱۳۸۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی موضوع محکومیت معاون وقت توسعه و مهندسی شرکت مخابرات ایران که اکنون مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات است، خبر داد.

محمد سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد خبر محکومیت مدیر عامل فعلی شرکت فناوری اطلاعات و معاون وقت توسعه و مهندسی شرکت مخابرات ایران به یک و نیم سال حبس تعزیری، اظهارداشت: هم اکنون من در حال بررسی این ماجرا هستم و تا زمانی که این بررسی و تحقیقات به پایان نرسد نمی‌توان اظهار نظر دقیقی کرد.

در همین رابطه رضا رشیدی مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات به خبرنگار فارس گفت: این محکومیت صحت ندارد و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: بزودی قوه‌قضائیه این محکومیت را تکذیب خواهد کرد.

گزارش فارس به نقل از قوه قضائیه حاکی است: این محکومیت مربوط به مناقصه خرید تجهیزات شبکه انتقال و بخش زیر ساخت مخابراتی کشور S.D.Hبه ارزش 35 میلیون دلار بوده است.

برنده اعلامی این مناقصه شرکت چینی هواوی ( huawei ) که عرضه کننده تجهیزات شرکت چینی huawei است، اعلام شده بود.

وجود اشکالات فنی و تکنولوژی گسترده در تجهیزات ارائه شده شرکت چینی CNTIC،عدم رعایت ضوابط ،اولویت ها و امتیاز بندی های فنی و غیر فنی از سوی شرکت مخابرات ایران و اقدامات جعلی برخی مسئولان شرکت huawei که عرضه کننده تجهیزات مخابراتی شرکت CNTIC بوده است از جمله ایرادات وارد بر مناقصه می‌باشد.

  • ۸۴/۱۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">