ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعلام شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری، پیامی منتشر کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعلام شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری، پیامی منتشر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب القلوب والأبصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال حوِّل حالنا إلی أحسنِ الحال

پیام مدبرانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، امید را در دلهای نخبگان، جوانان و فناوران کشور زنده کرد تا با استعانت از پروردگار متعال، نقشی محوری را در تولیدِ دانش بنیان و اشتغال محور ایفاء نمایند.در این بین، مسئولیت سنگینی بر دوش بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که امروز به زیرساخت توسعه همه بخش‌های کشور و موتور محرک سایر فناوری ها تبدیل شده و هسته اصلی اقتصاد دیجیتال را نیز تشکیل می‌دهد.
بی تردید حفاظت از سرمایه انسانی حوزه فناوری کشور و ایجاد فرصت برای امیدواری و شکوفایی ایشان در کنار بهره‌گیری از همه منابع در اختیار برای پیشرفت این بخش، راهگشای تولید دانش بنیان خواهد بود تا با توسعه محصولات و خدمات فناورپایه مورد نیاز کشور در بخش‌های گوناگون سخت افزاری و نرم‌افزاری و فراهم کردن مسیر توسعه صادرات آنها، زمینه توسعه گسترده و فراگیر اقتصاد دیجیتال و اشتغال مبتنی بر فناوری در کشور فراهم گردد. در این مسیر، بهره گیری از ظرفیت بی بدیلی که دولت سیزدهم و رئیس محترم جمهور با تاسیس «کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» برای این بخش فراهم کرده است، می تواند مسیر تحقق فرمان رهبر انقلاب را هموار سازد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز بر خود فرض می‌داند تا جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)، با همکاری بخشهای مختلف دولتی و غیر دولتی و تکیه بر متخصصین و دانشمندان این حوزه، تمام ظرفیت های قانونی، زیرساختی و منابع دراختیار خود را برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین بویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بکار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">