ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در حوزه ICT

| سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌ریزی برای ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی امروز در مراسم توافقنامه اجرای طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که میان دو وزارتخانه ارتباطات و کار به امضاء رسید، با اشاره به هدف‌گذاری دولت در زمینه اشتغال تاکید کرد: با طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار که با عنوان تکاپو در دولت یازدهم تعریف شده، قرار است ۵۰۰ هزار شغل از مسیر این بسته اشتغال‌زایی ایجاد شود.

وی ادامه داد: بر این اساس پیش بینی می شود تا پایان سال هزار شغل در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات ایجاد شود.

ربیعی با بیان اینکه این موضوع برای سایر بخش ها از جمله کشاورزی و گردشگری نیز لحاظ شده اند، خاطرنشان کرد: با کمک مسئولان و همکاری بخش خصوصی طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در این راستا این طرح را از استان کردستان آغاز کرده ایم و امیدواریم با جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این بخش شاهد افزایش اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در این حوزه باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">