ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده حضور شرکت‌های قدرتمند خارجی در الکامپ 95

| سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای با اشاره به برگزاری بیست ودومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی 'الکامپ -95 ' گفت:برنامه ریزی برای حضور شرکت های قدرتمند داخلی و خارجی دراین نمایشگاه فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، ناصرعلی سعادت روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: به طور یقین امسال نمایشگاه بهتری نسبت به سال گذشته برگزار خواهیم کرد.
سعادت به تمایل کشورهای مختلف ازجمله آمریکا به سرمایه گذاری درایران اشاره کرد و گفت:ما به دنبال همکاری با شرکت ها و صنایع قوی در حوزه IT در اقصی نقاط جهان هستیم؛ البته برخی از شرکت ها برای حضور در ایران نگرانی هایی دارند که این نگرانی در حوزه تجارت باید برطرف شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش، کاهش قیمت اینترنت را ضروری دانست و گفت: مسئولین علاوه بر کاهش تعرفه باید به دنبال ارتقا کیفیت اینترنت باشند تا مردم بتوانند به راحتی از این فناوری بهره ببرند.
سعادت با اشاره به اینکه صنعت ICT (فن آوری اطلاعات و ارتباطات) جزو صنایع مهم برای ایجاد اشتغال است، گفت: این صنعت می تواند مشکل بیکاری را حل کند.همانگونه که رییس جمهوری اشاره کردند این صنعت می تواند اشتغال جدید در کشور ایجاد کند.
سعادت، بخش تلکامپ، تولید ات های موبایل و صنعت تجارت الکترونیک را مهمترین بخش ها در این حوزه برای ایجاد اشتغال دانست و گفت: حجم خریدهای آنلاین در کشور به شدت افزایش یافته و این موضوع نشان می دهد ایجاد اشتغال در این صنعت بوجود آمده است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت خدمات در حوزه خرید های آنلاین توسعه یافته، گفت: دست اندرکاران عرضه آنلاین محصولات اعم از لوازم خانگی و نرم افزارها افزایش یافته که این امر نشاندهنده توسعه اشتغال در بخش صنعت است.
وی در ادامه به افزایش تعداد اپ های موبایل در کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد اپ های موبایل در کشور به 140 هزار مورد رسیده است. در سال گذشته تعداد اپ های موبایل 70 هزار مورد بوده که ظرف یکسال دو برابر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">