ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ویژه نامه «عرفه؛ باران رحمت» منتشر شد

| دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۸۷، ۱۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، به مناسبت روز عرفه، نهم ذی‌الحجه، ویژه‌نامه «عرفه؛ باران رحمت» را منتشر کرد.

ویژه‌نامه روز عرفه از بیست و سه مطلب تشکیل شده که به معرفی روز عرفه و اعمال آن و همچنین معرفی مسلم و داستان شهادت او می‌پردازد.

«اسرار وقوف درعرفات»، «پیامبران در سرزمین عرفات»، «دعای عرفه، سیر اندیشه در آفاق جهان»، «محتوای دعای روح بخش عرفه»، «عرفات؛ سرزمین اشک و دعا»، «دیدار با امام زمان(عج) در عرفات»، «راه‌ها پیموده‌ام تا کوی تو»، «سیراب از باران عرفه»، «اعمال شب و روز عرفه»، «حرکت مسلم بن عقیل(ع) به سوی کوفه»، «مسلم‌بن عقیل؛ یار وفادار حسین علیه‌السلام» و «شهادت حضرت مسلم علیه‌السلام» از جمله مقالات این ویژه‌نامه‌ هستند.

در بخش مولتی‌مدیای این ویژه‌نامه، مجموعه‌ای از فایل‌های صوتی و تصویری مرتبط با عرفه قرار داده شده است. «دعای حضرت عباس علیه السلام در روز عرفه (صوتی)»، «نجوا با یار( بخش‌هایی از دعای عرفه به شکل صوتی)»، «مراسم دعای عرفه در صحرای عرفات (تصویری)» و «تصاویر ویژه» از جمله بخش‌های این مجموعه هستند.

نرم‌افزار دعای عرفه که برای تلفن‌همراه طراحی شده است و ویژه‌نامه عرفه استان زنجان از دیگر بخش‌های «عرفه؛ باران رحمت» هستند.

علاقه‌مندان برای استفاده از این ویژه نامه می‌توانند به آدرس سایت تبیان به نشانی اینترنتی: www.tebyan.net مراجعه کنند.

  • ۸۷/۰۹/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">