ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پارک فناوری اطلاعات راه اندازی شد

| يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

نخستین پارک علم و فناوری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور وزیر ارتباطات و وزیر علوم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پارک علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان معتبرترین مرکز توسعه کسب و کار حوزه ICT و با هدف استقرار و همکاری شرکت های داخلی و بین المللی راه اندازی شده است.

این پارک به وسعت ۲۴ هکتار توسط وزارت ارتباطات احداث شده که در حال حاضر ۱۸ هزار متر مربع ساختمان قابل بهره برداری دارد و طی برنامه زمان بندی قرار است تا خرداد ۹۷ در تراز بناهای فاخر اداری بازسازی شود و در اختیار شرکت های متقاضی قرار گیرد.

مطابق با برنامه سوم توسعه تاسیس پارک فناوری اطلاعات مطرح شده بود و امروز این پارک توسط وزارت ارتباطات به بهره برداری رسیده است.  قرار است تا سال ۱۴۰۰، ۵۴ شرکت  در این پارک مستقر شوند که از امروز نخستین فراخوان عمومی برای استقرار شرکت های متقاضی اعلام عمومی می شود.

پارک علم و فناوری اطلاعات در کیلومتر ۲۶ کرج واقع شده است و توسعه شرکت های جوان و رسیدن به شرکتی با درآمد سالانه ۵ میلیارد تومان، اجرای طرح های نوآوری باز، مهاجرت معکوس استعدادهای ایرانی ساکن از خارج و حفظ استعدادهای برتر از برنامه های این پارک اعلام شده است.

در مراسم راه اندازی پارک علم و فناوری ICT علاوه بر محمود واعظی وزیر ارتباطات، محمد فرهادی وزیر علوم و نمایندگان استان البرز و معاونان وزارت ارتباطات نیز حضور دارند.

  • ۹۶/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">