ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرسنل ستادی وزارت ارتباطات کاهش می‌یابد

| جمعه, ۸ مرداد ۱۳۸۹، ۰۸:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

قائم مقام وزیر ارتباطات گفت: با نظر وزیر ارتباطات قرار شد در ساختار جدید این وزارت‌خانه تعداد پرسنل‌های ستادی کاهش یابد و به این دلیل بسیاری از نیروهای وزارت‌خانه و شرکت‌های زیرمجموعه در حال جابه‌جایی هستند.

‌مهدی اخوان بهابادی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انحلال معاونت "آموزش، پژوهش و امور بین‌‌الملل وزارت ارتباطات "، گفت: در ساختار اداری دو ردیف سازمانی ستاد و صف وجود دارد و در ساختار سابق وزارت ارتباطات ستاد وزارتخانه یک معاونت فناوری اطلاعات داشت که صف نیز شرکت فناوری اطلاعات بود و معمولاً در ستادها تعداد افراد زیاد نیست و یک اداره کل با 7 یا 8 نفر فعال است.

قائم مقام وزیر ارتباطات افزود: همزمان با تغییر ساختار اخیر وزارت ارتباطات، اجرای طرح سبک‌سازی ستادی در این وزارت خانه شروع شد و بنابر نظر وزیر قرار شد در ساختار جدید وزارت ارتباطات تعداد پرسنل ستادی کاهش یابد.

وی ادامه داد: به دلیل اجرای سبک‌سازی ستادی، تنها نیروهای معاونت‌های منحل شده "آموزش، پژوهش و امور بین الملل " یا معاونت "فناوری اطلاعات " وزارت ارتباطات جابه‌جا نشده‌اند، بلکه نیروهای اکثر جاهای ستادی وزارتخانه در حال جابه‌جایی هستند.

اخوان ادامه داد: نیروهای زیادی در حال جابه‌جایی به شرکت‌های فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات مخابرات، شرکت ارتباطات زیر ساخت و مخابرات هستند و تعدادی نیز از شرکت پست مامور بوده‌اند که به پست بر می‌گردند.

وی تاکید کرد: نمی‌توان گفت که همه‌ نیروهای معاونت منحل شده معاونت آموزش، پژوهش و امور بین‌الملل به مرکز تحقیقات مخابرات منتقل شده‌اند بلکه حداکثر نیروهایی که از این معاونت به مرکز تحقیقات انتقال یافته‌اند 10 نفر است.

  • ۸۹/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">