ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرونده‌های شهرسازی تهران مکانیزه می‌شود

| يكشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۸۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و به منظور ایجاد امکاناتی جهت تسریع در پاسخگویی به مراجعین، اسناد و مدارک پرونده‌های شهرسازی و نوسازی در شهر تهران مکانیزه می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: سرعت بخشیدن به انجام امور مشتریان و زمینه‌سازی برای ایجاد شبکه‌های یکپارچه جهت رسیدگی به پرونده‌های موجود شهرداری ازجمله اهداف اجرای این طرح است که اطلاع رسانی آن از طریق دستگاه‌های وب کیوسک و سیستم تلفن گویا و SMS برای مردم قابل دسترسی است.

وی افزود: از دیگر ویژگی‌های این طرح می‌توان به کاهش فضای اشغال شده، بایگانی، قابلیت استفاده و دسترسی همزمان چند کاربر و آگاهی از آخرین وضعیت اقدام شده توسط مودیان از طرق عنوان شده می‌توان نام برد.

وی خاطر نشان کرد:‌اسکن اسناد در بیست و دو منطقه شهرداری تهران بر روی بیش از 3 میلیون و هفتصد هزار پرونده جاری حاوی 270 میلیون برگه سند در حال اجرا است که پس از انجام مراحل نهایی پروژه قابل رویت در نرم‌افزار آرشیو الکترونیکی خواهد بود.

وی درخصوص زمان اجرای این طرح گفت: این طرح هم کانون در منطقه 22شهرداری تهران به طور آزمایشی در حال بهره‌برداری است و ظرف 10 روز آینده افتتاح خواهد شد و تا پایان سال جاری در تمام مناطق شهرداری تهران اجرایی می‌شود.

  • ۸۴/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">