ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پروژه لینوکس معطل پول است

| شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۸۴، ۰۴:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر پروژه‌ی طرح ملی لینوکس فارسی، گفت: از سال گذشته تا کنون بودجه‌ی پروژه‌ی لینوکس تامین نشده است، بنابراین نمی‌توان گفت، این پروژه در چه زمانی به مرحله‌ی نهایی می‌رسد.

دکتر ”محمد خوانساری” در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی پیشرفت پروژه‌ی طرح ملی لینوکس فارسی، اظهار داشت: از تاریخ ‌١/٤/٨٣ تاکنون بودجه‌ی قرارداد پروژ‌ه‌ی لینوکس پرداخت نشده است و تا به امروز یکسری فعالیت‌های مدیریتی، فرهنگ‌سازی و برگزاری همایش درباره‌ی لینوکس انجام شده از سوی مجری پروژه تامین شده است.

وی افزود: با مذاکرتی که انجام شده، شورای عالی اطلاع‌رسانی موافقت کرده که بودجه‌ی پروژه‌های سال قبل را پرداخت کند و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب از سوی حامیان این پروژه، طرح ملی لینوکس فارسی هر چه زودتر نهایی شود.

خوانساری با اشاره به اینکه برای امسال ‌١٠ پروژه تعریف شده است، گفت: مناقصه‌های این پروژه‌ها برگزار شده است و حتی از شهرستان نیز برای انجام پروژه‌ها استقبال کرده‌اند، اما به دلیل عدم اعتبار کافی از سوی دولت، برندگان مناقصه‌ها به طور رسمی اعلام نشده‌اند و هنوز در انتظار تامین بودجه‌ هستیم تا قرارداد پروژه‌های جدید را امضاء کنیم.

  • ۸۴/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">