ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارگزار اصلی پروژه ‪ ICT‬کلان‌شهرهای کشور و مدیرعامل سازمان آمار، اطلاعات و خدمات رایانه‌ای شهرداری اصفهان گفت: این پروژه زیربنایی‌ترین پروژه وزارت کشور و سازمان شهرداریها در این بخش می‌باشد.
"همایون یزدان پناه"، چهارشنبه در نخستین روز از دوازدهمین نشست دوره‌ای شورای راهبردی ‪ ICT‬شهرداریهای کلان شهرهای کشور در هتل پارس اهواز افزود:

وزارت کشور در زمینه آی.سی.تی در سال ‪ ۸۵‬اجرای این پروژه را در اولویتهای کاری خود قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه توسعه آی.سی.تی در شهرداریها باید به صورت یک برنامه دیده شود، اضافه کرد: این پروژه چهارمین پروژه از برنامه اول عمرانی وزارت کشور است.
در این نشست که در آن مدیران عامل و مدیران پروژه ‪ ICT‬سازمان آمار، اطلاعات خدمات رایانه‌ای کلان شهرهای اصفهان، کرج، تبریز،مشهد، شیراز، اهواز و تهران و شهرهای قم و کرمانشاه بصورت مهمان، حضور داشتند، گزارشی از پروژه‌های انجام شده در دیگر شهرهای جهان در این زمینه ارایه شد.
در حاشیه این نشست مدیر عامل سازمان آمار، اطلاعات و خدمات رایانه‌ای شهرداری اهواز به خبرنگار ایرنا توضیح داد:بر اساس این پروژه مقرر شده با مطالعه وضعیت موجود کلان شهرها طرح جامعی بدست آمده و طرحها برای شهرها انجام و از هزینه‌های اجرایی کاسته شود.
"علی حیدری" ، با تاکید بر لزوم بهره‌وری مناسب از فناوری اطلاعات افزود:

در این پروژه ‪ ۸۰‬درصد آیتمها بین کلان شهرها بصورت مشترک و ‪ ۲۰‬درصد آیتمها بصورت بومی تعیین می‌شود تا بر اساس این آیتمها طرح‌ها معین و اجرایی شوند.
وی گفت: خوشبختانه اهواز در این زمینه پیشگام بوده و تلاشهای خوبی نیز انجام گرفته است.
مدیر عامل سازمان آمار، اطلاعات و خدمات رایانه‌ای شهرداری اهواز اخذ عوارض و وجوه مختلف از طریق سیستم اینترنتی را از عمده مزیتهای اجرای پروژه مورد اشاره ذکر کرد.
وی از تشکیل دو کارگروه مدیران پروژه و مدیران عامل سازمان آمار شهرداری‌های کلان شهرها خبر داد و گفت: در روز دوم نشست آیین نامه اجرایی پروژه تدوین خواهد شد.
این نشست فردا در هتل پارس اهواز دنبال می‌شود.

  • ۸۴/۱۰/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">