ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پلیس از ایده‌های هوشمندسازی استقبال می‌کند

| دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه برای هوشمند سازی پلیس در راستای انجام ماموریت‌های محوله از هر ایده‌ای استقبال می کنیم، تسهیل حداکثری در ارائه خدمات به مردم را مهمترین اولویت و ماموریت ناجا عنوان کرد.

سردار احمد دولت خواه در گفت وگو با ایرنا با تاکید بر اینکه خدمات رسانی به مردم از وظایف اصلی و ذاتی پلیس است، افزود: نیروی انتظامی در راستای ماموریت های خود یکی از نهادهایی است که خدمات بسیاری به مردم ارائه می دهد که این خدمات می تواند در بحث راهنمایی و رانندگی، صدور گذرنامه، استعلام تخلفات رانندگی و غیره باشد و هوشمند سازی آن می تواند ارائه خدمات به مردم را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

وی اظهار داشت: در بحث هوشمند سازی پلیس علاوه بر حفظ درگاه های موجود می توان با بهره مندی از ظرفیت های موجود در دست مردم همانند تلفن همراه، تبلت و غیره و مدیریت آنها، خدمات بیشتری به مردم ارائه داد.

پلیس برای هوشمندسازی از هر ایده‌ای استقبال می‌کند

وی با اشاره به طراحی و راه اندازی اپلیکیشن «پلیس من» که مردم می توانند آن را در گوشی های خود نصب کرده و از ۱۸ خدمات آن بهره مند شوند، گفت: راه اندازی این اپلیکیشن که سبب کاهش هزینه های رفت و آمد و افزایش سرعت در انجام برخی امور مردم می شود از جمله اقدامات بسیار خوب در راستای هوشمند سازی پلیس است.

سردار دولت خواه با تاکید بر اینکه در هوشمندسازی پلیس، مردم باید بتوانند در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه از خدمات موجود بهره مند شوند، اظهار داشت: در هوشمند سازی پلیس علاوه بر افزایش سرعت کار نیازی به حضور فیزیکی کاربران در مکان های مختلف نیست و آنها می توانند در آرامش کامل و بهره وری بیشتر، خدمات دریافت کنند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه مدیریت زمان و دریافت خدمات بیشتر از دیگر مزایای هوشمند سازی پلیس است، ادامه داد: هوشمند سازی پلیس مقوله بسیار مهم و ارزشمندی است که تحقق آن نیازمند همکاری است و تعامل همه دستگاه ها را طلب می کند.

سردار دولت خواه با تاکید بر اینکه در زمینه ارائه خدمات برای تسهیل در انجام امور مردم آماده همکاری با هر سازمان و نهادی هستیم، افزود: تعامل با دیگر دستگاه های ارائه دهنده خدمات به مردم و تسهیل در انجام امور آنان از دیگر اقدامات و ماموریت های در حال انجام نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه اکنون زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به دستگاه های مختلف در حال آماده سازی است، گفت: توانمند سازی و ایجاد بسترهای مناسب برای سازمان ها و نهادهایی که به دنبال ارائه خدمات به مردم هستند نیز از دیگر اقداماتی است که پلیس در حال انجام آن است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی با اشاره به موضوع دیجیتالی کردن و صدور کارت های واکسیناسیون کرونا توسط وزارت بهداشت اظهار داشت: ارائه اطلاعات و داده های مورد نیاز به وزارت بهداشت برای صدور کارت دیجیتال واکسیناسیون ویروس کرونا که برای مسافران ایرانی برای خروج از کشور عنوان شده از دیگر خدماتی است که نیروی انتظامی در راستای هوشمند سازی  در دستور کار خود قرار داده است.

سردار دولت خواه با بیان اینکه سازمان ها و دستگاه هایی که به مردم خدمت ارائه می کنند در صورت نیاز می توانند از داده ها و اطلاعات موجود از پلیس استفاده کنند، افزود: مغز هوشمند سازی، کار نرم افزاری و اساس هوشمند سازی، بر پایه نرم افزار است و ما همه حوزه های نرم افزاری خود در رابطه با هوشمند سازی را از طریق شرکت های داخلی به انجام می رسانیم.

وی با تاکید بر اینکه هوشمند سازی سبب افزایش راندمان کار و ارائه خدمات به مردم خواهد شد، گفت: از هر ایده ای که بتواند در انجام ماموریت ها و ارائه خدمات به مردم تسهیل ایجاد کند استقبال می کنیم.

  • ۰۰/۰۸/۱۰

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">