ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پلیس ایمیل و پیامک ها را کنترل می کند

| شنبه, ۲۶ دی ۱۳۸۸، ۰۲:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

فرمانده نیروی انتظامی از کنترل ایمیل‌ها و اس‌ام‌اس‌ها خبر داد و گفت: ای‌میل‌ها و اس‌ام‌اس‌ها از جایی فرستاده می‌شود که کاملا در کنترل ما قرار دارد.

به گزارش موبنا سردار اسماعیل ‌احمدی‌مقدم در حاشیه نشست تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد با افرادی که از طریق پیامک و ایمیل ، افراد را تشویق به حضور در تجمعات غیرقانونی می‌کنند، گفت: شرکت در اجتماعات غیرقانونی، اغتشاش و توهین به مقدسات، موجب برخورد است و بعد از اتمام حجت پس از روز عاشورا، مدارا کنار گذاشته شده است، به طوری‌که هم ما و هم دستگاه قضایی به شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه ای‌میل‌ها و اس‌ام‌اس‌ها از جایی فرستاده می‌شود که کاملا در کنترل ما قرار دارد، افزود: آنها که تجمعات را ساماندهی می‌کنند قطعا جرمشان سنگین‌تر است. تصور نکنند که آنتی پروکسی جلویش را می‌گیرد و این تصور اشتباه را نداشته باشند که کنترل نمی‌شوند چرا که تاکنون در رابطه با آنها نیز مدارا می‌شده است.

به گزارش موبنا حدود 46 میلیون مشترک تلفن همراه در کشور روزانه بالغ بر 50 میلیون پیام کوتاه ارسال می کنند.

تعداد کاربران اینترنت نیز حدود 26 میلیون نفر اعلام شده است.

  • ۸۸/۱۰/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">