ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با ارایه پورت‌های اینترنت پرسرعت تا پایان ماه جاری دیگر مشکل دسترسی به اینترنت نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شهر، رشیدی مدیرعامل شرکت ارتباطات داده‌ها با بیان این مطلب افزود: تا پایان هفته آینده 23 هزار پورت واگذار می‌شود که این تعداد تا پایان ماه نزدیک به 52 هزار پورت می‌رسد.

وی گفت: واگذاری 52 هزار پورت پرسرعت به همراه 200 هزار پورتر که شرکت‌های ارایه کننده خدمات باند پهن ارایه می‌کنند مشکل دسترسی به اینترنت مرتفع خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که جمع کل آمار پورت‌ها درحال حاضر 171 هزار و 852 عدد است که تهران، اصفهان و خوزستان به ترتیب با 3480، 908 و 636 پورت بیشتر تعداد و استان ایلام با 72 پورت کمترین تعداد پورت را در توزیع پورت‌ها در سطح کشور به خود اختصاص داده‌اند.

براساس این گزارش رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح شارع 2 اشاره کرد وگفت: ما آمادگی ارایه خدمات این طرح را در سطح عمومی داریم اما چون تعرفه‌های آن محسوب نشده است به صورت عمومی ارایه نمی‌کنیم.

وی افزود: این تعرفه‌ها در ابتدا زیر نظر شورای اقتصاد بود هم اکنون آن شورا؛ تعرفه‌ها را به سازمان تنظیم مقررات ارجاع داده است.

رشیدی درباره دیگر فعالیت‌های شرکت ارتباطات داده‌ها گفت: فناوری (DTS) جهت احراز تصدیق هویت الکترونیکی و همچنین طرح تجهیز دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و ارایه خدمات ارتباطات و فناوری در 10 هزار روستا از دیگر برنامه‌های اجرایی شرکت ارتباط داده‌ها است.

  • ۸۴/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">