ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماد معاملاتی مخابرات در حالی روز گذشته با تعدیل بیش از 10 درصدی سود هر سهم متوقف شد که مدیرعامل این شرکت با رد شایعه سود 35 تومانی سال آینده این شرکت از اعلام پیش بینی سود سال 89 تا پایان بهمن خبر داد.

به گزارش فارس،نماد معاملاتی شرکت 4.5 هزار میلیارد تومانی مخابرات بعداز ظهر روز گذشته به دلیل تعدیل سود هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 88 بسته شد. این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این سود تلفیقی مخابرات با رشد 9 درصدی مواجه شده بود اما به دلیل افزایش بیش از 10 درصدی سود شرکت اصلی ، نماد " اخابر " بسته شد.

در این رابطه صابر فیضی مدیرعامل مخابرات در شرایطی از دلیل توقف روز گذشته نماد معاملاتی ابزار بی اطلاعی کرد که اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار ،علت توقف نماد بزرگترین شرکت بورس را ناشی از افزایش بیش از 10 درصدی سود شرکت مادر اعلام کرد.

این واحد روز گذشته با دریافت اطلاعات لازم بررسی های مربوطه را آغاز کرده تا در اولین فرصت نماد مخابرات بار دیگر در فهرست تابلوی معاملات قرار گیرد.

این درحالی است که فیضی در برابر این سئوال فارس که آیا شایعه پیش بینی سود 35 تومانی هر سهم مخابرات برای سال 89 صحت دارد؟ پاسخ داد: چنین رقمی درست نیست چرا که بررسی و تجزیه تحلیل برای بودجه سال آینده در حال انجام است.

وی گفت: برای اعلام بودجه سال 89 مخابرات تا پایان بهمن ماه جاری فرصت داریم.

  • ۸۸/۱۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">