ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیش بینی سود مخابرات در ابتدای سال 89

| چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

بر اساس تازه ترین گزارش شرکت بورس اوراق بهادار تهران، پیش بینی سود شرکت های بورسی در 50 روز نخست کاری سال 89بیش از شش هزار میلیارد ریال افزایش یافت که سهم مخابرات بیش از 13 میلیارد ریال است.

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از شرکت بورس و اوراق بهادار ، مدیران 331 شرکت پذیرفته شده در بورس مبلغ 114 هزار و 346 میلیارد ریال سود برای یک سال آینده سهامدارانشان پیش بینی کردند.

شرکت مخابرات نیز در این گزارش با 13 هزار و 212 میلیارد ریال،سود قرارگرفته است .

بر اساس این گزارش، از بین 39 صنعت فعال در بورس صنایع ساخت رادیو، تلویزیون و دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی، منسوجات و پیمانکاری صنعتی 306 میلیارد ریال زیان برای سهامدارانشان پیش‌بینی کردند.

همچنین شرکت بورس برای صنعت ساخت رادیو، تلویزیون و دستگاه‌ ها و وسایل ارتباطی با 2 شرکت 7 میلیارد ریال، زیان برای یک سال آینده پیش بینی کرد.

جمع کل درآمدهای شرکت مخابرات ایران در سال 88 مبلغ 11 میلیون و 624 هزار و 90 میلیون ریال بود که نسبت به سال 87 با دو میلیون و 765 هزار و 998 میلیون ریال معادل 320 درصد افزایش داشته است و سود خالص آن پس از کسر مالیات به 15 هزار و 183 میلیارد ریال رسید.

182شرکت ارتباطات سیار همچنان رکورددار درآمدزایی مخابرات محسوب می شود به طوری که با 36 هزار و 472 میلیارد ریال درآمد، بالاترین درآمد را در میان شرکت های مخابراتی داشته و 4/60 درصد از کل درآمد شرکت ها را در اختیار دارد.

  • ۸۹/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">