ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توکلی در مورد اینکه آیا مسوولان هم می توانند با حقوق 2 میلیون تومان در ماه زندگی کنند، بیان داشت: متاسفانه  مسوولان با 10 میلیون تومان هم نمی توانند زندگی کنند و همین موضوع حقوق های نجومی که ابتر ماند را ببینید که یک نجومی بگیر عنوان می کند سهم خودش را از انقلاب گرفته و 57 میلیون تومان دریافتی داشت. زمانی که در مجلس بودم  به معاون یک نجومی بگیر گفتم به رئیس خودت بگو 37 میلیون تومان دریافتی دارد و دیگر نگیرد و تا من هم نگویم و همین معاون که او هم 40 میلیون تومان می گرفت و گفت یقین داری که می‌گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مدیر دزد نمی خواهیم، گفت: مسسولی می گوید حقوق بالا حقش است اما باید نسبت ها در پرداختی ها رعایت شود و دوم اینکه این مدیر چه میزان کارایی دارد که مبلغ بالایی را باید به عنوان حقوق بگیرد.

وی در مورد فعالیت دیده‌بان شفافیت و عدالت، عنوان کرد: دیده‌بان یک سازمان مردم نهاد است؛ زمانی که به جامعه نگاه می کنیم می بینیم فساد خیلی شیوع دارد، یک زمانی گفتم جمهوری اسلامی را کوتاد، جنگ و انقلاب مخملی نمی تواند براندازد؛ بلکه فساد خواهد انداخت، اگر با آن مبارزه نشود؛ بر این اساس یک سازمان مردم نهاد با کمک حدود 10 نفر از  سیاستمداران تاسیس کردیم که برخی از اینها افراد در مجلس حضور دارند و این سازمان مردم نهاد داوطلبانه ایجاد شده و سیاسی، دولتی و تجاری نیست.

به گزارش الف توکلی با بیان اینکه در دیده بان شفافیت و عدالت کم و بیش تا کنون موفق بودیم؛ در مورد سامانه اعلام حقوق مدیران و مسوولان؛ پاسخ داد: در این مورد با آقای انصاری معاون رئیس جمهور مذاکره کردیم  و قرار شد تا آخر اردیبهشت عملیاتی شود، اما متاسفانه خرداد هم تمام شد و کاری نکردند و پیگیر آن هستیم و رها  نخواهیم کرد؛ زیرا شفافیت به مردم و کشور خیلی کمک می کند و در نبود شفافیت و در تاریکی تخلفی رخ می دهد.

رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه معتقدیم فساد سیستمی است، گفت: سیستمی به مرحله ای از فساد می گویند که دستگاه های مسوول مبارزه با فساد خودشان مسئله دار می شوند مانند پلیس، قوه قضاییه، سازمان بازرسی و... است و در اینها فساد وجود دارد و وقتی رئیس قوه قضاییه در یک حکم 57 قاضی را عزل می کند، فساد  رخ داده؛ وقتی اینها دچار فساد می شوند؛ سیستم به طور طبیعی از خودش دفاع نمی کند، مانند بدن انسان که گلوبول های سفید می جنگند و تب و لرز می کنیم و خوب  می شویم، اما اگر خود گلبول های سفید مریض شود، ایمنی بدن پایین می آید و  نمی توانیم در برابر حملات بیرونی را مقاومت کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">