ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چالش‌های اینترنت بررسی می‌شود

| دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

چالش های اینترنت در ایران و راهکارهای برطرف کردن موانع توسعه آن، با حضور مسئولان و ارائه دهندگان اینترنت کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سمینار "بررسی چالشهای اینترنت؛ امروز و فردا" توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و باهدف بررسی چالشهای اینترنت در ایران و ارائه راهکارهایی برای برطرف کردن موانع بر سر راه توسعه این بخش و نیز مطالبات صنف اینترنت منطبق بر برنامه پنجم توسعه کشور و اهداف سند چشم انداز 1404 برگزار می شود.

محمودرضا خادمی عضو کمیته برگزاری این سمینار در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همایش بررسی چالشهای اینترنت 11 آذرماه جاری برگزار می شود، اظهار داشت: این سمینار به بررسی چالشهای اینترنت، دیتاسنترها و میزبانی وبسایتها می پردازد.

وی با اشاره به مطالبات صنف اینترنت از دولت به عنوان یکی از مهمترین اهداف برپایی این سمینار خاطرنشان کرد: در این سمینار مسئولان و دست اندرکاران اینترنت کشور گردهم می آیند و بخش خصوصی ارائه دهنده اینترنت در کشور به بیان مطالبات خود در این بخش و بیان راهکارهای موجود برای حل مشکلات فعلی می پردازد.

عضو کمیته اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای با تاکید بر اینکه فعالان بخش خصوصی حوزه اینترنت برای تمامی مشکلات موجود برای توسعه، راهکار اجرایی ارائه می دهند ادامه داد: در این گردهمایی، مقامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان سازمانهای فناوری اطلاعات ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حضور خواهند داشت.

  • ۹۲/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">