ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای محتوای شبکه‌ی رشد که یک شبکه‌ی اینترنتی است حدود چهار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

«دکتر رحمت الله محرابی» در گفت‌وگو با(ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: از اساسی‌ترین رویکردهای موثردر توسعه‌ی IT خرید سرویس و سرویس‌دهی مناسب به مدارس است و به این منظور برای توسعه‌ی شبکه‌های ارتباطی، به لحاظ سخت افزاری آن را به شبکه‌ای خصوصی سپردیم تا دیتا سنتر آن توسط بخش خصوصی راه اندازی شود.

محرابی گفت: با توجه به مجوز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بهتر است هر چه زودتر دیتا سنتر توسط بخش خصوصی راه اندازی شود تا بتواند آموزش و پرورش را سرویس‌دهی کند.

مدیر شبکه‌ی ملی رشد ایران در پایان اظهار داشت: برای پروژه‌های سال 84 -85 وزارت آموزش وپرورش حدود 14میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است. وی خاطر نشان کرد: همچنین در نظر داریم حدود 70 عنوان از دروس متوسطه را به صورت CD و تحت وب تولید کنیم، البته به این شرط که اعتبار لازم وجود داشته باشد.

محرابی درباره‌ی بودجه‌ی این کار گفت: حدود دو میلیارد تومان اعتبار برای این طرح پیش‌بینی شده است.

  • ۸۴/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">