ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در شماره دی ماه «دنیای کامپیوتر و ارتباطات» و در بخش‌های «سخت‌افزار»، «نرم‌افزار» ، «شبکه»، «مخابرات»، «اخبار داخلی و خارجی» عناوین زیر به چشم می‌خورد:

نگاهی به صنعت نرم‌افزار ایران، «تگ» چه دارد؟، از اپراتور شبکه تلفن همراه خود چه بخواهیم؟، «ایران: هاب منطقه»؛ خیال یا آرزویی دست‌یافتنی؟، حقوق کاربران اینترنتی، تازه‌های سخت‌افزار در جهان، مخابرات و اینترنت، عکس دیجیتال، و...

در این شماره دنیای کامپیوتر و ارتباطات، موضوع «پادکست» به عنوان یک پدیده جذاب و رو به گسترش در بخشی ویژه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. شایان ذکر است که واژه «پادکست» در انتهای سال گذشته به عنوان واژه برگزیده از سوی آکسفورد اعلام گردید.

همچنین در بخش دیگری از ماهنامه، گفت‌وگو با نیکلاس نگروپونته، مبدع نوت‌بوک‌های صددلاری به چشم می‌خورد. این نوت‌بوک‌های ارزان‌قیمت که با هدف گسترش کاربرد کامپیوتر در نقاط محروم جهان در اجلاس جهانی تونس ارائه شده بود، مورد حمایت فراوانی از جمله سازمان ملل متحد قرار گرفت.

  • ۸۴/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">