ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چه کسی پارس نیکاتل خریده است؟!

| يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۸۷، ۱۲:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

دنیای اقتصاد - خیلی وقت است که تبلیغات گسترده‌ای در سطح شهر اعم از بیلبورد و تبلیغات اتوبوسی را شاهدیم که در آن مدل‌های خاصی از گوشی‌های سونی اریکسون تبلیغ شده است.

در این تبلیغات شرکت پارس نیکاتل به عنوان عرضه‌کننده و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش این گوشی‌ها معرفی شده است. این درحالی است اگر برای خرید همین گوشی‌ها به بازار تلفن همراه مراجعه کرده باشید، حتما فهمیده‌اید که مدل‌های تبلیغ شده از سوی این شرکت در بازار به صورت بدون گارانتی یا گارانتی‌های متفرقه‌ای که عموما هم غیر‌قابل اعتماد و تایید مراجعه رسمی نیستند عرضه می‌شد. با این حال در تماس گروه دیجیتال با این شرکت عنوان شد که پارس نیکاتل در حال حاضر گوشی‌ای برای عرضه به بازار ندارد. از سوی دیگر یکی از فروشندگان سونی اریکسون در بازار علاءالدین در گفت‌وگو با ما افزود: گوشی‌های این شرکت برای مدت کوتاهی به بازار عرضه شد، اما سریعا جمع‌آوری شد!

حال در این میان این سوال وجود دارد که شرکتی که قصد ارائه گارانتی یا مدل‌های خاصی از یک برند مطرح را به بازار ندارد، چرا با ارائه تبلیغات گسترده در سطح شهر زمینه فعالیت موفق آمیز و سودسرشار قاچاقچیان این مدل از گوشی‌ها را فراهم می‌آورد؟ و چرا مسوولان صنفی و نیز بازرگانی و گمرکات کشور، چشمشان را روی تحرکاتی از این قبیل بسته‌اند؟

  • ۸۷/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">