ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از تاریخ 15 مهرماه در مصلای تهران به مدت 10 روز آغاز به کار کرده است ،بخشی را باعنوان نرم افزار های تلفن همراه در خود جای داده است ،تا علاقه مندان به این عرصه نیز بتوانند نیازهای خود را دراین بخش از نمایشگاه بر آورده کنند . اما به نظر می رسد نه تنها این بخش از نمایشگاه رسانه های دیجیتال نتوانسته پاسخگوی نیاز کاربران باشد بلکه بسیاری از غرفه داران نیز از ضعف های موجود در نمایشگاه معترض و گله مند هستند .

حامد عسگری از غرفه داران در بخش نرم افزارهای تلفن همراه در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا گفت :نمایشگاه نسبت به سال های قبل نه تنها رشد قابل توجهی نداشته ، بلکه ضعف هایی نیز در آن مشهود است .

وی به ضعف اطلاع رسانی ،عدم تبلیغ در سطح شهر و رسانه ها اشاره کرد و گفت :تعداد بازدیدکنند گان نسبت به سال های قبل کاهش پیدا کرده که به نظر می رسد عامل این موضوع ضعف اطلاع رسانی بوده است .

عسگری در پاسخ به این سووال که بازدیدکنندگان بیشتر علاقه مند به نرم افزارهای موبایل هستند یا بازی سرگرمی گفت : بیشتر کاربران تلفن همراه به دنبال بازی های موبایلی هستند .

وی افزود :این در حالی است که تنها 20 درصد از بازدید کنندگان اقدام به خرید نرم افزارهای موبایل و بازی های موبایلی می کنند که آمار خوبی نیست.

این غرفه دار خاطرنشان کرد :با توجه به اینکه بخش دولتی برگزار کننده نمایشگاهی با این وسعت است بهتر به نظر میرسد باید تبلیغات بیشتر و اطلاع رسانی کافی را انجام دهد ، چرا که بسیاری از شهروندان هنوز نمی دانند چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در تهران در حال برگزاری است .

  • ۸۹/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">